معاون ورزش قهرمانی گلستان:

کشتی و ورزش های ساحلی از اولویت های ورزش قهرمانی در بندر گز است

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۹:۰۴
کد خبر: ۱۱۱۱۹۰۸
معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: کشتی و ورزش های ساحلی از جمله والیبال و فوتبال در کنار سایر رشته های ورزشی از اولویت های ورزش قهرمانی و حرفه ای در بندرگز هست که با جدیت این موارد را پیگیری و حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمد اسلامی اسلامی در بازدید با مسئولین ورزش بندرگز ضمن ابراز خرسندی از اینکه ورزش قهرمانی در این شهرستان زنده و از پویایی برخوردار است اظهار کرد: با توجه به نظارت های صورت گرفته بهره وری مناسب از اماکن ورزشی در شهرستان بندرگز بالا رفته است و موجب شده ورزشکاران بتوانند در فضاهای مناسبی از نظر بهداشتی به فعالیت ورزشی و قهرمانی خود بپردازند.

وی افزود: همچنین با توجه به پتانسیل های ورزشی بسیار خوب در بندرگز جای امیدواری است بتوانیم پس از دوران کرونا و عادی شدن وضعیت استان و شهرستان تیم های ورزشی بسیار خوبی را در رشته های مختلف ورزشی در سطح استان و کشور از این شهرستان داشته باشیم.

وی تصریح کرد:  کشتی و ورزش های ساحلی از جمله والیبال و فوتبال در کنار سایر رشته های ورزشی از اولویت های ورزش قهرمانی و حرفه ای در بندرگز هست که با جدیت این موارد را پیگیری و حمایت خواهیم کرد.

اسلامی بیان داشت: به سرمایه گزارانی که علاقه مند هستند در صنعت ورزش سرمایه گزاری کنند توصیه می نمایم با اطمینان خاطر در شهرستان بندرگز در حوزه های مختلف ورزشی اعم از احداث اماکن و ایجاد کمپ های ملی و بین المللی، تیم داری و ... سرمایه گزاری کنند زیرا علاوه بر برخورداری از اجر معنوی قطعا در حوزه اقتصادی برگشت سرمایه سریع و سود سرشاری از این طریق بدست خواهند آورد که در این راه حمایت همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره شهرستان را نیز خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: البته می طلبد مسئولین استان و کشور نیز از این خطه قهرمان پرور حمایت جدی داشته باشند.

 

نظر شما