شهردار گرگان خبر داد:

استفاده از ظرفیت خواهر خوانده گرگان در سطح استان

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۹:۰۷:۳۲
کد خبر: ۱۱۱۸۰۸۵
استفاده از ظرفیت خواهر خوانده گرگان در سطح استان
شهردار گرگان گفت: سرکنسول ایران در گوانگ ژو پیشنهاد استفاده از ظرفیت این تفاهم نامه را برای کل استان ارائه داد و شهرداری گرگان نیز از این پیشنهاد استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: عبدالرضا دادبود در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: باب مراودات بین المللی شهر گرگان در این دوره با انعقاد خواهر خواندگی با شهر گوانگ ژو چین باز شده است.

وی افزود: گوانگ ژو از نظر مقیاس شهری و اقتصادی دارای ظرفیت های بسیاری است.

شهردار گرگان گفت: طی دو سال اخیر سه تفاهم نامه همکاری بین دو خواهر خوانده امضا شده است که پیگیری مربوط به این فعالیت ها به دلیل شیوع کرونا به مدت چند ماه متوقف شد.

وی افزود: چند سفر کاری و برگزاری دوره های آموزشی و اختصاص بورسیه زبان چینی به شهرداری گرگان از جمله اقداماتی می باشد که تا کنون صورت گرفته است.

دادبود افزود: سرکنسول ایران در گوانگ ژو پیشنهاد استفاده از ظرفیت این تفاهم نامه را برای کل استان ارائه داد و شهرداری گرگان نیز از این پیشنهاد استقبال کرد.

شهردار گرگان گفت: شهرداری از ظرفیت های اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی در ایجاد باب مراودات اقتصادی استفاده خواهد کرد زیرا شهرداری در این زمینه تجربه و عملکرد چندانی ندارد.

وی افزود: مراودات اقتصادی از چشم اندازها و حوزه کاری شهرداری در تفاهم نامه با خواهر خوانده اش نبوده است اما خوشبختانه این اتفاق مثبت را به فال نیک میگیریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز