فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:

جابجایی مواد مخدر در بطری نوشابه/کشف بیش از ۲۲۷ کیلو مواد افیونی در "رامیان"

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۱:۲۶
کد خبر: ۱۱۱۹۵۵۹
جابجایی مواد مخدر در بطری نوشابه/کشف بیش از ۲۲۷ کیلو مواد افیونی در رامیان
فرمانده انتظامی استان از کشف 227 کیلو گرم تریاک در شهرستان رامیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سردار "سعید دادگر" اظهار کرد:  ماموران انتظامی رامیان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات استان وشهرستان ،پس از انجام اقدامات اطلاعاتی ، موفق به شناسایی فعالیت تعدادی از قاچاقچیان وسوداگران مرگ در یکی از روستاهای شهر خان ببین جهت جابه جایی مواد مخدر شدند.

وی افزود: با تشکیل تیم اطلاعاتی مشترک فی مابین پلیس و اداره اطلاعات شهرستان،طی بررسی های تخصصی مشخص شد 3 نفر از سوداگران مرگ قصد دارند با یک دستگاه پراید مواد افیونی را در سطح شهرستان جابه جا کنند که مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران، خودرو مورد نظر در یکی از محورهای روستایی شناسایی شد که متهمان به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کردند.

سردار دادگر گفت: سرانجام با تلاش ماموران، متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیدند از خودرو پیاده شده و با استفاده از شرایط جغرافیایی منطقه از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو مورد نظر 10 بسته 20 کیلویی و تعدادی بطری نوشابه حاوی تریاک جمعا به وزن تقریبی 227 کیلوگرم تریاک با لفافه کشف و خودرو پراید به پارکینگ منتقل شد.

سردار دادگر در پایان با اشاره به تلاش ماموران برای دستگیری قاچاقچیان موادمخدرتاکیدکرد:پلیس،دستگاه های اطلاعاتی ، امنیتی وقضائی در تعامل بایکدیگر قاطعانه وبرابر قانون با سودا گران مرگ ومخلان امنیت جامعه برخورد قاطعانه خواهند داشت و اجازه فعالیت مجرمانه به این گونه افراد را در سطح استان نخواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز