تجلیل از مادران زیر ۴۰ سال دارای ۴ فرزند

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۷:۲۳
کد خبر: ۱۱۴۱۵۹۱
تجلیل از مادران زیر ۴۰ سال دارای ۴ فرزند
طی مراسمی از مادران زیر 40 سال که دارای 4 فرزند هستند و همچنین طلبه های ویژه حوزه خواهران تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سید نفیسه حسینی واعظ، مدیر حوزه های علمیه خواهران استان گلستان در مراسم تجلیل از مادران زیر 40 سال که دارای 4 فرزند هستند و همچنین طلبه های ویژه حوزه خواهران اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد فرزند آوری این جلسه برای تجلیل از این مادران بزرگوار تشکیل شده است.

وی افزود:  14 مادر زیر 40 سال که دارای 4 فرزند هستند در سراسر استان شناسایی شده است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت حوزه های علمیه خواهران در استان تصریح کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا کلاس های آموزشی و برنامه های این مرکز به صورت مجازی برگزار میشود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 1500 طلبه خواهر در سطوح دو،سه و چهار در سراسر استان مشغول به تحصیل هستند.

حسینی واعظ توضیح داد: طلاب در سطح چهار که در واقع مقطع عالی و دکترا میباشد در دو رشته فقه خانواده و تفسیر تطبیقی در استان مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: حوزه علمیه خواهران در مقطع کارشناسی ارشد در سه رشته تفسیر علوم قرآنی،فقه و کلام طلبه خواهر دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر زمان پذیرش حوزه علمیه خواهران در مقاطع سطح دو ، سه و چهار میباشد بیان داشت: خواهران تا سقف سنی 40 سال که دارای تحصیلات دیپلم هستند در11 مدرسه در سراسر استان پذیرش می شوند و در یک مدرسه در شهرستان علی آباد کتول نیز در مقطع سیکل پذیرش دارد که طلاب در این مقطع طی یک دوره 7 ساله مدرک سطح دو را دریافت میکنند.

وی در پایان افزود: در سراسر استان 12 حوزه علمیه در سطح دو در حال آموزش به خواهران طلبه هستند و تمامی اساتید گلستانی هستند.

 

نظر شما