مدیر پروژه های جهادی شهرستان مراوه تپه خبر داد:

اجرای عملیات محرومیت زدایی «مرد میدان»با حضور ۴۰۰جهادگر

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۰:۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۱۵۹۴۶۹
مدیر پروژه های جهادی شهرستان مراوه تپه گفت: عملیات محرومیت زدایی «مرد میدان»با حضور 400جهادگر در قالب 30گروه جهادی از 2 تا 17فروردین ماه 1400 با حمایت بنیاد مستضعفان(بنیاد علوی)برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: مهدی سادین در گفتگو با برنا اظهار کرد: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر گسترش اردوهای جهادی و اثرات بسیار خوبِ این اردوها بر حل بعضی از مسائل اجتماعی ازجمله محرومیت زدایی تصمیم گرفتیم در محروم ترین نقطه استان گلستان عملیاتی تحت عنوان عملیات محرومیت زدایی «مرد میدان»  را انجام دهیم.

وی افزود: این اردو با 400جهادگر بومی و غیر بومی در قالب 30گروه جهادی از 2 تا 17فروردین ماه 1400 با حمایت بنیاد مستضعفان(بنیاد علوی)برگزار شد که جهادگران توانستند بیش از 45پروژه تعمیر و تکمیل منازل افراد کم برخوردار از قبیل احداث سرویس بهداشتی، حمام، دیوار کشی و غیره را به اتمام برسانند.

 وی افزود: همچنین بیش از13پروژه تعمیر و باز سازی مدارس مناطق محروم از قبیل رنگ آمیزی و دیوار کشی و بتن حیاط مدرسه و غیره را به پایان رساندند.

سادین تاکید کرد: دراین اردو بیش از 4 میلیارد ریال خدمات عمرانی ارائه شد که امیدواریم مورد رضایت امام زمان عج الله قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: از سختی ها و محرومیت های منطقه مراوه تپه میتوان به دور بودن و سخت بودن راه واصله به این شهرستان و روستاهای آن اشاره کرد که این موضوع باعث بروز مشکلات زیادی جهت انحام فعالیت های عمرانی، بهداشتی و غیره شده و تاثیر بسیار زیادی در محرومیت این منطقه گذاشته است.

سادین گفت: شهرستان مراوه تپه پذیرای گروه های جهادی از هر قشری هستند و گروه های جهادی برای حضور در منطقه میتوانند با نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان مراوه تپه ارتباط بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز