استاندار گلستان:

حقوق ثبت نام کنندگان در انتخابات باید رعایت شود

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۴:۲۸
کد خبر: ۱۱۶۱۵۱۷
حقوق ثبت نام کنندگان در انتخابات باید رعایت شود
استاندار گلستان با اشاره به اهمیت حق الناس در انتخابات پیش رو اظهار کرد: حقوق ثبت نام کنندگان در انتخابات باید رعایت شود و هیات های اجرایی با همکاری هیات های نظارت باید به برگزاری انتخابات پرشور کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس امروز چهارشنبه 18 فروردین در گردهمایی فرمانداران سراسر استان تصریح کرد: سال 99 سالی سخت در سطح بین المللی و ملی بود و شیوع ویروس کرونا اقتصاد جهان را بعد از جنگ جهانی دوم با تکانه شدید مواجه کرد و همچنین در سطح ملی تحریم ها فشار بالایی را به استان و کشور وارد آورد.

وی افزود: در حالیکه در سال 90 درآمد های نفتی کشور به 120 میلیارد دلار رسید اما درآمدهای نفتی در سال 99 به 7 تا 8 میلیارد دلار کاهش یافت اما شاهد عملکرد  بالای دولت در سال گذشته بودیم.

استاندار گلستان یادآور شد: با توجه به دستاوردهای ارزشمند نظام عملکرد دولت باید با انصاف ذکر شود چرا که اقدامات قابل توجهی در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است.

 حق شناس خاطر نشان کرد: پیش از انقلاب 50 هزار تخت بیمارستانی در کشور ایجاد شده، این رقم طی سالهای 57 تا 92 به 50 هزار تخت دیگر رسیده و در طول دولت تدبیر امید 50 هزار تخت جدید به ناوگان درمانی کشور اضافه شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تجربه انتخابات مجلس در سال 98 ، تجربه ارزشمندی بود که باید بر اساس آن زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور در خرداد ماه سال جاری را فراهم آوریم.

استاندار گلستان تاکید کرد: مبنای تایید ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای شهر و روستا بر اساس قانون ، هیات های اجرایی هستند و باید توجه داشت که به فرموده مقام معظم رهبری باید به انتخابات با نگاه حق الناس توجه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز