رئیس پلیس فتا گلستان :

نگرانی‌ها در مورد امنیت کودکان و نوجوانان در فضای مجازی افزایش یافته است

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۶:۰۸
کد خبر: ۱۱۷۱۲۳۵
نگرانی‌ها در مورد امنیت کودکان و نوجوانان در فضای مجازی افزایش یافته است
رئیس پلیس فتا استان گفت: کودکان و نوجوانان در برابر تهدیدات فضای مجازی آسیب پذیرند، مراقب آنها باشید و بر رفتارشان نظارت داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سرهنگ ابراهیم پرسا اظهار کرد: با گسترش نفوذ اینترنت، دسترسی افراد به فضای مجازی افزایش یافته و با این پیشرفت‌ها، تهدیدهای مختلف و متنوع موجود در فضاهای مجازی که مشخصه اصلی آن‌ها ارتباط با سایر کاربران است، نگرانی‌ها در مورد امنیت کودکان و نوجوانان را بسیار افزایش داده‌ است.

وی افزود: مراقب باشید کودکان کم سن و سال بدون نظارت، از فضای مجازی استفاده نکنند و تنظیمات امنیت و حریم خصوصی دستگاه را به طور مرتب بررسی کنید.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از نرم افزارهای مانیتورینگ استفاده کنید و برای استفاده ازشبکه های اجتماعی و دستگاه ها قانون بگذارید.

سرهنگ پرسا بیان کرد: سعی کنید عادت‌های کودکان و نوجوانان خود را بشناسید و الگوی مناسبی برای فرزندان خود باشید.

رئیس پلیس فتا استان یاداور شد: در مورد فناوری‌های جدید به روز باشید و مراقب تصاویر و مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی ارسال می کنید، باشید و به فرزندانتان نیز آموزش دهید که به غریبه ها در این فضا اعتماد نکنند و اطلاعات خصوصی و خانوادگی را در فضای مجازی به اشترک نگذارند و برای دیگران ارسال نکنند.

 

نظر شما