استاندار گلستان:

همه معلمان در شرایط همه گیری کرونا برای استمرار آموزش تلاش کردند

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۵:۰۳
کد خبر: ۱۱۷۳۶۷۰
استاندار گلستان با تشکر از همه معلمان و دست اندرکاران امر آموزش در کشور گفت: تقریباً در دو سال گذشته، همه معلمان تلاش کردند که تعلیم و تعلم متوقف نشود و آموزش‌ها به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس در آیین بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان برگزیده که به صورت وبینار با حضور رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: همه معلمان، مدیران و مسئولان آموزش و پرورش در کل استان، بخصوص در مناطقی که شبکه شاد یا اینترنت دچار مشکل بود، تلاش کردند تا در حد ممکن، هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نماند.

وی اقدام حدود ۲۳ هزار معلمی که مسئولیت تعلیم و تعلم حدود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز استان گلستان را به عهده دارد و از اسفند سال ۹۸ تا کنون در فضای مجازی یا در مناطق محروم به صورت حضوری تدریس کردند را قابل تقدیر دانست.

حق شناس افزود:  کسانی که معلم بودند یا در امر آموزش دخالت داشته اند، می‌دانند که ارائه مطالب علمی در قالب فضای مجازی بسیار دشوار است اما معلمان به خوبی از عهده این مسئولیت برآمدند.

استاندار گلستان تصریح کرد: امیدواریم که این فضای کرونایی هرچه سریعتر به اتمام برسد و معلمان عزیز و دانش آموزان عزیز یک بار دیگر به کلاس بازگردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز