مدیرعامل مجمع خیرین گلستان مطرح کرد:

تلاش مجمع خیرین گلستان جهت فعالیت در حوزه اشتغالزایی

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۱۷۳۹۱۶
تلاش مجمع خیرین گلستان جهت فعالیت در حوزه اشتغالزایی
مدیرعامل مجمع خیرین گلستان گفت: مجمع خیرین گلستان به دنبال تحقق طرح و برنامه های بزرگتری است و تلاش است به ویژه در بخش اشتغالزایی و کارآفرینی کارهایی بهتری انجام بشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ نسرین حسینی اظهار کرد: اخیرا بیش از 38 هزار بسته ی معیشتی با همکاری سازمان های مردم نهاد و خیرین گلستانی به مناسبت ماه مبارک رمضان تهیه و در حال توزیع است.

 وی افزود: طبق هماهنگی با توجه به شناخت  خانواده های کم درآمد و مشاغل آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا با حفظ شان و منزلت افراد توزیع می شود و امیدواریم در روزهای باقی مانده از این ماه عزیز  باز هم موفق به جلب کمک های مردمی باشیم و به مناسبت عید فطر در اختیار خانواده های کمتر برخوردار قرار بگیرد.

حسینی تاکید کرد: مجمع خیرین  گلستان به دنبال تحقق طرح و برنامه های بزرگتری است و تلاش است به ویژه در بخش اشتغالزایی و کارآفرینی کارهایی بهتری انجام بشود و انتظار است افرادی که استطاعت مالی دارند  به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه ی اقتصاد مقاومتی توجه جدی تری داشته باشند و در سالی که به نام تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها مزین شده از مشاغل خانگی که می تواند مشکلات خانواده های محروم را به حداقل برساند حمایت بیشتری صورت بگیرد.

حسینی تاکید کرد: با همکاری مجامع خیرین استان در بخش های مختلف یک سری فعالیت ها تخصصی تر انجام خواهد شد و برای مثال می توان به تهیه و توزیع جهیزیه برای زوج های محروم، تهیه و توزیع لوازم تحریر برای دانش آموزان بدسرپرست و بی سرپرست و حمایت از بانوان سرپرست خانوار اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز