معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان خبر داد:

تکرار تبرکشی در گرگان/ متهمان شناسایی شده اند

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۸۲۲۸۳
تکرار تبرکشی در گرگان/ متهمان شناسایی شده اند
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستور ویژه سردار "دادگر" برای دستگیری عامل تبرکشی در گرگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سرهنگ "رضا رضی" اظهار کرد: شب گذشته بدنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری شدید در کمربندی گرگان حوالی خط زنگیان، بلافاصله ماموران آگاهی و اطلاعات کلانتری 13 شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل و برابر اعلام حاضران مشخص شد راننده و سرنشین یک دستگاه پژو پارس با راننده خودرو پژو آردی درگیر و با ضربات تبر وی را مجروح کرده و از محل متواری شده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان با بیان اینکه مجروح بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد، گفت: با حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد مضروب بدلیل ضربات تبر از چند ناحیه پا، دست و کمر و سر مجروح شده و حال عمومی وی رضایت بخش نمی باشد. 

این مقام انتظامی افزود: با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ماموران، هویت ضاربان شناسایی و تلاش برای دستگیری آنان از نخستین لحظات وقوع درگیری در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ رضی تصریح کرد: طی بررسی های ماموران مشخص شد ضاربان و مجروح از دوستان چندین ساله بوده اند که بدنبال یکسری اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده اند.

وی با اشاره به پیگیری و دستور فرمانده انتظامی گلستان برای دستگیری هرچه سریعتر عامل تبرکشی، گفت: پرونده در اختیار تیمی ویژه از ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفته است.

این مقام انتظامی با هشدار به هنجارشکنان و مخلان امنیت جامعه، تاکید کرد: پلیس قاطعانه در برابر اینگونه اقدامات ایستاده و برابر قانون و مقتدرانه برخورد خواهد کرد.

 

نظر شما