رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان ج.ا.ا:

به کسب سهمیه پارالمپیک توسط «نورمحمد آرخی» امیدواریم

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۳:۳۶:۵۷
کد خبر: ۱۱۸۷۲۵۷
به کسب سهمیه پارالمپیک توسط «نورمحمد آرخی» امیدواریم
رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان ج.ا.ا گفت: به کسب سهمیه پارالمپیک توسط «نورمحمد آرخی» از گلستان در رشته پرتاب دیسک امیدواریم.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان جمهوری اسلامی ایران در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان گلستان اظهار کرد: انتظار ما از هر استانی به اندازه ظرفیت های آن است و هر استان باید بر روی رشته های شاخص خود تمرکز و ورزشکار ملی پوش تحویل دهد.

وی در خصوص حمایت های مالی از ورزشکاران نابینا و کم بینا بیان داشت: معمولا حمایت های مالی از ورزش هایی انجام میشود که پخش زنده دارند بنابراین بایستی این فداراسیون و هیئت بر موجودی خود اتکا کند.

وی اضافه کرد: از هیئت ها میخواهم در قبال دریافت هزینه های کم به هیچ وجه از حمایت اسپانسرها استفاده نکنند.

مظلومی گفت: ورزشکاران نابینا و کم بینا تا کنون موفق به کسب مدال طلای پارالمپیک نشده اند از این رو به وزارتخانه قول کسب مدال را در پارالمپیک توکیو داده ایم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نورمحمد آرخی در تاریخ 25 خرداد جهت کسب سهمیه پارالمپیک در رشته پرتاب دیسک رکورد گیری خواهد کرد که امیدواریم بتواند عضو تیم ملی اعزامی به مسابقات پارالمپیک توکیو باشد.

مظلومی بیان کرد: از آنجایی که ورزشکاران نابینا و کم بینا جهت رفت و آمد برای تمرین با مشکلاتی مواجه هستند از استاندار و اداره کل بهزیستی گلستان میخواهم در این زمینه مساعدت داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در فدراسیون مساعدت ده درصدی به استان ها تعریف شده است اما ما سعی کرده ایم این حمایت را تا 30 درصد افزایش دهیم.

مظلومی تصریح کرد: برای ورزشکاران نابینا و کم بینا جهت سهولت در تمرین بایستی یک سالن متمرکز برای کلیه رشته ها در نظر گرفته شود.

در ادامه محمد مهدی اسلامی معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان نیز اظهار کرد: محروم بودن هیئت های ورزشی از دفتر کار معظلی است که در استان وجود دارد.

وی افزود: جهت رفع مشکل سالن برای تمرین ورزشکاران نابینا و کم بینا به زودی یک سالن برای ورزش های توپی به طور مشترک با هیئت معلولین و جانبازان در اختیار این ورزشکاران قرار خواهیم داد.

همچنین در این جلسه اعضای مجمع نیز به بیان مشکلات خود نظیر نبود سالن اختصاصی، کمبود تجهیزات، بودجه پایین این هیئت و غیره پرداختند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز