ریاست فدراسیون انجمن ورزش های رزمی ج.ا.ا:

متاسفانه مربیان ورزشی در بیمه اقشار نیز وجود خارجی ندارند

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۳:۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۸۸۲۷۴
متاسفانه مربیان ورزشی در بیمه اقشار نیز وجود خارجی ندارند
ریاست فدراسیون انجمن ورزش های رزمی ج.ا.ا گفت: متاسفانه مربیان ورزشی در بیمه اقشار نیز وجود خارجی ندارند و نمیتوانند از این بیمه برخوردار شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ یوسف بهتری ریاست فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی ج.ا.ا در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان گلستان اظهار کرد: رئیس هیئت استان بایستی در دوره جدید فعالیت ها و کارهای انجام نشده را به سرانجام برساند و تلاش نماید بیش از پیش در توسعه ورزش های رزمی در گلستان قدم بردارد.

وی ادامه داد: متاسفانه ورزش های رزمی در ایران نهادینه نشده است اما در کشورهای دیگر مانند چین این ورزش یک تکلیف محسوب میشود.

وی به وضعیت مربیان ورزشی در کشور نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه مربیان ورزشی فاقد آینده و امنیت شغلی هستند به همین دلیل در سالیان اخیر پیگیر تبیین جایگاه مربیان و یافتن یک راه حل برای بیمه این افراد بوده ایم.

بهتری گفت: با توجه به اینکه مربیان ورزشی مکان ثابتی برای فعالیت شغلی خود ندارند متاسفانه بایستی از طریق خویش فرمایی اقدام به واریز بیمه تامین اجتماعی خود نمایند که این میلغ برای مربیان سنگین می باشد.

وی همچنین افزود: متاسفانه مربیان ورزشی در بیمه اقشار نیز وجود خارجی ندارند و نمیتوانند از این بیمه برخوردار شوند و حل این موضوع نیازمند لایحه مجلس و تصویب آن میباشد که در حال پیگیری برای تحقق این امر هستیم.

گفتنی است؛ مجمع انتخابات هیئت انجمن های ورزش های رزمی  گلستان امروز پنجشنبه 13 خرداد با حضور یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که طی آن رضا منوچهری تنها کاندید این دوره از انتخابات توانست با کسب تمامی آرا از ۱۷ رای ماخوذه  در سمت  ریاست هیئت انجمن های ورزش های رزمی گلستان به مدت 4 سال دیگر ابقا شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز