استاندار گلستان:

همواره میزان مشارکت مردم در گلستان از میانگین کشوری بالاتر بوده است

۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۱۳:۳۱:۳۴
کد خبر: ۱۱۸۹۸۷۴
همواره میزان مشارکت مردم در گلستان از میانگین کشوری بالاتر بوده است
استاندار گلستان گفت: همواره میزان مشارکت مردم در گلستان از میانگین کشوری بالاتر بوده است و امیدواریم در این دوره نیز این مشارکت تکرار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس امروز سه شنبه 18 خرداد در آیین معارفه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با حضور حجت الاسلام حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم برای قضاوت عملکرد ما تنها چند جمله مبنی بر تایید و یا عدم تایید ما بیان می کنند و امیدواریم که عملکرد ما مورد تایید مردم باشد.

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: عملکرد بنیاد مسکن در زمینه بازسازی مخاطرات طبیعی همچون سیل، زلزله، رانش زمین و ... و اجرای طرح های هادی مطلوب بوده است.

وی افزود: علی رغم ظرفیت های بی نظیر گلستان، بسیاری از توانمندی ها هنوز از حالت بالقوه به فعلیت نرسیده است.

استاندار گلستان گفت: طرح های هادی بنیاد مسکن در روستاها و ساخت خانه برای محرومین و خانواده های کم بضاعت نقش موثری در به فعلیت رساندن توانمندی های استان دارد.

حق شناس در ادامه با اشاره به مسئله پراهمیت انتخابات پیش رو، یادآور شد: بیگانگان در طول تاریخ انقلاب همواره با انتخابات ایران مخالف بوده اند و البته امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همیشه بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تاکید داشته اند.

وی خاطر نشان کرد: از تمام مدیران و مسئولین استان تقاضا داریم از هر گونه اقدام قانونی لازم در راستا افزایش مشارکت مردمی در انتخابات دریغ نکنند چرا که بفرموده مقام معظم رهبری انتخابات در یک روز برگزار می شود اما آثار آن تا سال ها باقی می ماند و نباید نسبت به آن بی تفاوت بود.

استاندار گلستان ادامه داد: همواره میزان مشارکت مردم در گلستان از میانگین کشوری بالاتر بوده است و امیدواریم در این دوره نیز این مشارکت تکرار شود.

 

 

نظر شما