معاون نظارت بربهره برداری شرکت آبفای کشور :

به زودی یک حلقه چاه جدید به سیستم آب شرب آزادشهر اضافه خواهد شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۷:۵۹
کد خبر: ۱۲۰۶۶۸۴
به زودی یک حلقه چاه جدید به سیستم آب شرب آزادشهر اضافه خواهد شد
معاون نظارت بربهره برداری شرکت آبفای کشور گفت : تا ۱۵ مرداد ماه یک حلقه چاه جدید به سیستم آب شرب آزادشهر اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آزادشهر؛ سید حمیدرضا کشفی در سفر به گلستان اظهار کرد: باتوجه به اینکه امسال در بسیاری از شهرهای کشور به خصوص در شهرهای گلستان بدلیل کاهش نزولات آسمانی بامشکل تامین و توزیع آب شرب مواجه شدیم و متاسفانه آزادشهر یکی از شهرهای است که بیش از بقیه با این مسئله روبرو است.

وی افزود: با پیگیری ها و پروژه های از قبل تعریف شده و با هماهنگی سازمان مدیریت برای اولین بار از محل اعتبارات خشکسالی مبالغی را برای شرکت آبفا و آب منطقه ای دریافت کردیم.

وی بیان داشت : همزمان با تامین آب در خصوص توزیع آب، ساخت مخازن، اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده توسط آبفا اقداماتی انجام خواهد شد تا شرایط بهتری از نظر تامین آب شرب برای مردم آزادشهر فراهم شود.

کشفی در ادامه افزود : بخشی از شبکه آب شرب آزادشهر دارای وضعیت زون بندی و پهنه بندی مناسبی برای توزیع بافشار متناسب

نیست اما با اعتبارات سال گذشته و جاری که به نحو مطلوب تری تامین شده امیدواریم بتوانیم به مرور این پروژه را حل و فصل کنیم  تا هم در بخش تامین و توزیع وضعیت را بهبود ببخشیم.

این مقام مسئول در پاسخ به خبرنگار برنا در خصوص اهداف سفرش به آزادشهر گفت: بررسی میدانی آخرین وضع موجود آب شرب استان، رصد پایداری ارائه خدمات و مساعدت در خصوص پیگیری های ملی از هداف سفر بنده به گلستان بود.

وی در پایان در خصوص کمبود ۵۰ تا ۷۰ لیتری آب شرب آزادشهر بیان داشت :جهت رفع اضطراری آب مورد نیاز اعتبارات لازم را تامین میکنیم وهمچنین به شرکت آبفا استان اعلام شد تا نسبت به برگزاری مناقصات اقدام کنند و به اندازه صورت وضعیت هزینه پرداخت خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز