مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان :

مصرف آب ۴۷ درصد مشترکین گلستانی بالای الگوی مصرف است

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۰:۵۴
کد خبر: ۱۲۰۷۸۹۰
مصرف آب ۴۷ درصد مشترکین گلستانی بالای الگوی مصرف است
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: 47 درصد مشترکین در استان بالای الگوی مصرف یعنی 15 مترمکعب در ماه آب مصرف می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ بهزاد هرمزی اظهار کرد: با روشن شدن چاه‌های آب کشاورزی، سطح سفره‌های آب زیرزمینی به شدت کاهش پیدا می‌کند و به صورت طبیعی ما در تامین آب شرب در استان با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی تصریح کرد : استان گلستان با کمبود 1500 لیتر بر ثانیه ای آب شرب مواجه است و نیاز آبی شهر گرگان در حال حاضر 1750 لیتر بر ثانیه است  و با توجه به میزان آب استحصالی 470 لیتر در ثانیه کمبود آب شرب وجود دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود : طبق بررسی به عمل آمده، از کل مشترکین شهری و روستایی،47 درصد مشترکین در استان بالای الگوی مصرف یعنی 15 مترمکعب در ماه آب مصرف می‌کنند که 67 درصد آب تولیدی را مصرف می کنند و  38 درصد از  مشترکین در جایگاه مشترکین "پر مصرف" ، قرار دارند  یعنی بین 15 تا 30 مترمکعب و 9 درصد از آنان جزء مشترکین "بد مصرف" محسوب شده، یعنی بیشتر از 30 مترمکعب در ماه آب مصرف  می کنند که امیدواریم با مدیریت صحیح مصرف ما را در امر خدمات رسانی  مطلوب تر یاری کنند.

هرمزی اظهار داشت : از ابتدای سال جاری تاکنون35 دستگاه دیزل ژنراتور برای مقابله با کمبود آب ناشی از قطعی برق در سراسر استان گلستان به کارگیری شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: اقدامات فوری و اضطراری برای تامین آب شرب شهرستان گرگان در دستور کار قرار گرفت و تاکنون 80  لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب شرب مرکز استان اضافه شده است لذا از تمامی مشترکین محترم درخواست می گردد با رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی آب ما را در ارائه خدمات مطلوب یاری نمایند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز