استاندار گلستان :

زیارت به شهرکی منفصل از گرگان تبدیل شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۵:۳۱:۴۵
کد خبر: ۱۲۰۹۱۷۶
زیارت به شهرکی منفصل از گرگان تبدیل شود
استاندار گلستان گفت: پیشنهاد ما در خصوص ساخت و سازهای روستای زیارت به شورای عالی معماری تبدیل زیارت به شهرکی منفصل از گرگان است.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس امروز یکشنبه ۲۷ تیر در جلسه شورای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز استان تصریح کرد: در ۳ محور ناهارخوران, شصت کلا و توسکستان اصلی ترین ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گرفته و اگر در گذشته برخوردهای قاطع صورت می گرفت یقیناً شاهد اتفاقات فعلی نبودیم.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی معماری ۱۲ هکتار علاوه بر ۴۸ هکتار روستای زیارت مشمول بافت خواهد شد و دستگاه هایی نظیر بنیاد مسکن می توانند به ارائه خدمت بپردازند و کسانی که ساخت و سازهایی خارج از بافت دارند نباید مشمول ارائه خدمت شوند.

استاندار گلستان یادآور شد: پیشنهاد ما در خصوص ساخت و سازهای روستای زیارت به شورای عالی معماری تبدیل زیارت به شهرکی منفصل از گرگان است.

حق شناس خاطر نشان کرد: معاونت هماهنگی امور عمرانی کمیته ای جهت بررسی و تفحص پرونده های ارجاعی به کمیسیون ماده ۱۰۰ و نتایج احکام قلع و قمع های صادره در دو الی سه سال اخیر را ارائه کند.

وی گفت: پرونده هایی که مکلف به رفع مشکلات قانونی خود در مدت زمان تعیین شده بودند و دستورات قضایی و یا احکامی برای آنان صادر شده بود, امور اراضی موظف به اقدام قانونی در قبال آنهاست.

استاندار گلستان ادامه داد: باید مبنا در دستگاه هایی همچون منابع طبیعی یا امور اراضی برخورد با متخلفان باشد و در عین حال دستگاه های خدمت رسان نیز موظفند از ارایه خدمت به متخلفین پرهیز کنند.

وی اظهار کرد: ارائه خدمت دستگاه های خدمت رسان نظیر آب, برق, گاز و ... برای ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی خلاف قانون و مشمول برخوردار قانونی است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز