استاندار گلستان:

ورزشکاران گلستانی با اندک توجهی در سطح ملی درخشیده اند

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۸:۱۸
کد خبر: ۱۲۳۹۴۰۸
ورزشکاران گلستانی با اندک توجهی در سطح ملی درخشیده اند
استاندار گلستان گفت: گلستان به لحاظ تنوع اقلیم و اقوام، ورزشکاران زیادی در اکثر رشته ها را در دل خود پرورش داده است که با اندک توجهی در سطح ملی درخشیده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس در مراسم تجلیل از قهرمانان گلستانی والیبال آسیا اظهار کرد: گلستان از نظر ورزشی جزو 10 استانی است که در سطح ملی و بین المللی خوب درخشید و در صورتی که امکانات مادی وجود داشته باشد و ورزشکاران مورد حمایت قرار بگیرند حتما بیش از پیش افتخار آفرینی خواهند کرد.

وی افزود: گلستان به لحاظ تنوع اقلیم و اقوام، ورزشکاران زیادی در اکثر رشته ها را در دل خود پرورش داده است که با اندک توجهی در سطح ملی درخشیده اند.

استاندار گلستان گفت: تعداد بازیکنان، مربیان و سرمربیان حاضر در المپیک و پارالمپیک به نسبت جمعیت استان قابل توجه است و این موضوع نشاندهنده ظرفیت ورزشی گلستان است.

حق شناس با تاکید بر اینکه استان گلستان صنعتی نیست و توان مالی موثری هم ندارد بیان داشت: وزارت ورزش و جوانان باید استان هایی را که بازیکن ارزنده دارند اما توان مالی ندارند مورد حمایت قرار دهد و در این حوزه عادلانه برخورد شود.

وی تصریح کرد: از وزیر ورزش و جوانان تقاضا شده است در برخی رشته ها که گلستان سرآمد کشور و آسیا می باشد پایگاه قهرمانی دائمی در استان داشته باشیم که منجر به درخشیدن بازیکنان بیشتری در سطح ملی و بین المللی از این استان خواهد شد.

منطقه آزاد اینچه برون میتواند پشتوانه مالی محکم و دائمی برای بخش ورزشی باشد.

استاندار گلستان بیان داشت: بیش از 50 درصد منابع شهرداری توسط وزارت کشور تامین میشود و سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری گرگان میتواند به تیم والیبال کمک کند.

وی تاکید کرد: شهرداری ها مکلف هستند همانطور که در بخش نظافت شهر، فضای سبز و غیره وظیفه مندی دارند به ورزش هم کمک کنند اما سازمان بازرسی میگوید باید سازمان دیگری ایجاد شود که بودجه از آنجا به ورزش تزریق شود در صورتی که این کمک به صورت مستقیم قابل انجام است.

وی در پایان گفت: به تمام تیم های که سال گذشته کمک شد امسال هم مساعدت خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز