قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)کشور خبر داد:

۷ هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعالیت میکنند

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۹:۵۲
کد خبر: ۱۲۳۹۹۵۹
۷ هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعالیت میکنند
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)کشور گفت:مراکز نیکوکاری در داخل کشور به ۷ هزار مرکز رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان :مصطفی خاکسار قهرودی در افتتاحیه متمرکز  ۴۱ مرکز نیکوکاری  گلستان در کردکوی افزود:معجزه حضور مردم واقعا معجزه بزرگی است که آنچه هدف اصلی و اساسی در توفیق انجام این حرکت و برنامه در کمیته امداد شکل گرفته دستیابی برای استفاده از ظرفیت های مردمی است.

وی اظهار کرد: با تمامی اهداف در تلاش هستیم که برای انجام همه کارهای خیر از تمامی خیرین استفاده کنیم و بیشتر بتوانیم در خدمت مردم باشیم و برای انجام تعهدات خود و فراهم کردن شرایط سهل و انجام خدمات به نیازمندان در خدمت مردم باشیم.

وی اذعان کرد:در اواخر دهه ۸۰ به توفیق و مدد الهی در بررسی و جمع بندی ها به راه حل ایجاد تشکیل مراکز مردمی بعنوان امداد محله و سپس با نامگذاری مراکز نیکوکاری دست یافتیم.

وی بیان کرد:از این اتفاق خرسندیم و به خود می بالیم که توانستیم شرایطی را فراهم کنیم که بیشتر در خدمت مردم باشیم  و مردم برای حل مشکلات محله و حوزه جغرافیایی خاص خود قیام و تلاش می کنند و اگر این کار انجام شود یکی از ماموریت ها و رسالت های خود را در کمیته امداد توانسته ایم انجام دهیم.

این مسئول کشوری گفت: بطور جدی یکی از ماموریت هایی که در برنامه پنج سال کمیته امداد مورد توجه بعنوان احکام قرار گرفت سرعت بخشیدن و تلاش در جهت ایجاد مراکز نیکوکاری است که امروز شاهد و ناظر افتتاح ۴۱ مورد از این مراکز در استان گلستان هستیم.

خاکسار افزود:از خداوند درخواست داریم شاهد روزی باشیم که موضوع آزاردهنده فقر و نیازمند بودن در کشور ریشه کن شود و این هم مانند سایر کارها با همت و حضور در کنار اقدامات و تلاش های مردمی در کنار دولت خدمت و با رویکرد محرومیت زدایی به ریاست آیت الله رئیسی در کنار تمامی برنامه هاو تلاش ها این موضوع و مشکل مهم حل شود و شاهد کاهش رفع این موضوع باشیم.

 

نظر شما