رئیس کل دادگستری گلستان:

مواد اولیه و خطوط تولید کارخانه ها به هیچ وجه در روند قضایی توقیف نشود

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۰۸:۱۸:۴۲
کد خبر: ۱۲۴۴۹۹۲
مواد اولیه و خطوط تولید کارخانه ها به هیچ وجه در روند قضایی توقیف نشود
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: به هیچ عنوان مواد اولیه و خطوط تولید صنایع و کارخانه ها نباید در روند قضایی توقیف شود و قضات در این موارد با دقت نظر بیشتری عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حیدر اسیابی در دیدار خود از حوزه قضایی گنبدکاووس در جمع قضات این شهرستان بار دیگر بر تکریم ارباب رجوع تاکید و اظهار کرد: برای مردم رفتار و برخورد مناسب مهمتر از نتیجه رسیدگی قضایی است و همانگونه که ریاست محترم قوه قضاییه هم بارها تاکید کرده اند رفتار مناسب با مردم باید در اولویت همکاران ما باشد .

آسیابی بر رسیدگی سریع تر پرونده ها  تاکید کرد و افزود: خوشبختانه با تلاش جهادی همکاران ما در ماه های اخیر پرونده های مسن به حداقل رسیده است و تلاش می کنیم با همت قضات  به جز پرونده های خاص و پیچیده  که رسیدگی به آنها زمان بر است پرونده هایی که  بیش‌ از ۶ ماه مطرح شده اند زودتر تعیین تکلیف شود .

این مقام ارشد قضایی استان در ادامه بر حمایت و توجه ویژه قضات به واحدهای تولیدی هم تاکید کرد و گفت:  به هیچ عنوان مواد اولیه و خطوط تولید صنایع و کارخانه ها نباید در روند قضایی  توقیف شود و قضات در این موارد با دقت نظر بیشتری عمل کنند.

آسیابی بر کاهش  جمعیت کیفری هم تاکید کرد و گفت: البته کاهش جمعیت کیفری به معنی آزادی سارقان و یا آزادی زندانیان خطرناک نیست و امنیت مردم برای ما مهم است اما تاکید داریم کسانی که بیرون بودن آن ها خللی به نظم و ارامش و امنیت مردم وارد نمی کند با استفاده از ظرفیت های قانون مانند مجازات های جایگزین حبس به زندان  نروند .

آسیابی بر دادرسی  و ابلاغ الکترونیک هم تاکید کرد و گفت: با الکترونیکی شدن ابلاغ ها علاوه بر سرعت و دقت عمل در کار ، شان و جایگاه مردم حفظ می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه برنامه سفر خود به گنبدکاووس از شعب دادگاه و دادسرا و شورای حل اختلاف این شهرستان بازدید کرد و  از نزدیک پیگیر مسائل و مشکلات مردم در دیداری چهره به چهره شد و در بازدید از ساختمان در حال احداث دادسرای این شهرستان پیشرفت پروژه را بررسی کرد.

دیدار با امام جمعه گنبدکاووس از دیگر برنامه های رئیس کل دادگستری گلستان و هیئت همراه وی  بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز