رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور؛نفرات برتر پنج وزن دوم مشخص شدند

۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۸:۵۷:۵۰
کد خبر: ۱۲۸۶۰۶۶
رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور؛نفرات برتر پنج وزن دوم مشخص شدند
نفرات برتر پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه ی انتخابی تیم ملی گرامیدشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم از صبح روز (چهارشنبه 22 دی ماه) در مجموعه ی آزادی شهر گرگان آغاز شد و امشب (جمعه) با مشخص شدن نفرات برتر اوزان دهگانه به پایان رسید.

نتایج دیدارهای رده بندی و فینال پنج وزن دوم به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم، داریوش حضرت قلی زاده از خراسان شمالی عنوان قهرمانی این وزن را از آن خود کرد و محمدباقر یخکشی از مازندران دوم شد، همچنین مجید داستان از تهران و سعید انوری از همدان به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم، مهدی یگانه جعفری و اکبر فضلی هر دو از مازندران به ترتیب مقامهای اول و دوم را کسب کردند و یوسف کامرانی از همدان و امیرمحمد یزدانی از مازندران به طور مشترک عنوان سوم را کسب کردند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم، علی سوادکوهی از مازندران بر سکوی نخست این وزن ایستاد و بهمن تیموری از کرمانشاه عنوان دوم را کسب کرد و همچنین مصطفی قیاسی از لرستان و حمیدرضا زرین پیکر از تهران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور و احمد بذری هر دو از مازندران به ترتیب مقامهای اول و دوم این وزن را از آن خود کردند و مهدی حاجیلوییان از همدان و سبحان اصغری از گلستان به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز یدالله محبی از کرمانشاه عنوان نخست را از آن خود کرد و مهدی هاشمی از مازندران دوم شد، همچنین محمد مرادی از کرمانشاه و علیرضا کرزبر از لرستان به طور مشترک سوم شدند.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها با حضور ۳۸۸ آزادکار از سراسر کشور در ۱۰ وزن برگزار شد.

۶ مدال آور رقابت‌های جهانی نروژ شامل حسن یزدانی، کامران قاسم پور، امیرمحمد یزدانی، امیرحسین زارع و محمد نخودی، علیرضا سرلک از حضور در این مسابقات معاف بودند.

قهرمانان اوزان دهگانه ضمن باقی ماندن در چرخه انتخابی تیم ملی به طور مستقیم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.

نفرات دوم و سوم مشترک نیز ضمن باقی ماندن در چرخه انتخابی تیم ملی، مجوز حضور مستقیم در جام تختی را به دست آوردند.

سایر کشتی گیران حاضر در این رقابت ها نیز مجوز حضور در رقابت‌های انتخابی جام تختی را خواهند داشت.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز