حریق خانه متروکه در گرگان/ مسئولیت ایمنی این خانه ها به عهده مالک است

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۵:۴۵:۰۶
کد خبر: ۱۲۸۶۴۶۸
حریق خانه متروکه در گرگان/ مسئولیت ایمنی این خانه ها به عهده مالک است
رئیس سازمان آتش نشانی گرگان از حریق خانه متروکه در گرگان خبر داد و گفت: مسئولیت ایمنی این خانه ها به عهده مالک است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ موسی الرضا صفری اظهار کرد: دو تیم عملیاتی از ایستگاه شماره یک آتش نشانی گرگان حوالی ساعت ۸ صبح امروز به دنبال گزارش شهروندان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر رویت یک مورد حریق منزل مسکونی در لاله سوم پشت پارکینگ طبقاتی اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: در این حادثه ساختمان متروکه ای به دلیل نگهداری حجم زیادی از ضایعات و داشتن سقف شیروانی دچار حریق شده بود که به دلیل عدم حضور مالک نیروهای عملیاتی با برش قفل درب ورودی به داخل ساختمان راه پیدا کردند و پس از دسترسی اقدام به لوله کشی، آبرسانی و اطفاء حریق نمودند.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشت و با اقدام به موقع نیروهای عملیاتی از سرایت حریق به منازل مجاور جلوگیری به عمل آمد.

صفری با اشاره به ساختمانهای متروکه اظهار کرد: بر اساس قانون مسئولیت ایمنی این ساختمان ها برعهده مالک آن بوده و در صورت وقوع هر نوع حادثه مالک در قبال آن مسئول است از این رو توصیه می‌شود که نسبت به ایمن سازی این اماکن اقدام شود.

صفری یادآور شد: وجود انبارهای ضایعات علاوه بر اینکه سیمای شهر را به هم میزند خطر آتش سوزی و سرایت آن به منازل مجاور را دارد و اطفاء حریق در این انبار ها بسیار سخت و پر زحمت است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز