استاندار : اجرای آب شیرین کن برای گلستان ضروری است

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۱:۲۴
کد خبر: ۱۳۲۳۱۴۷
استاندار : اجرای آب شیرین کن برای گلستان ضروری است
استاندار گلستان گفت: با توجه به مشکلات کمبود آب در استان اجرای آب شیرین کن برای گلستان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ علی محمد زنگانه در جلسه با علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، با حضور معاونین وزیر نیرو، نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل استانی حوزه وزارت نیرو اظهار کرد: با توجه به گرمای هوای استان در فصل تابستان باید تعرفه برق استان در این فصل همچون استانهای گرمسیری محاسبه شود

وی افزود: باید سقف ولتاژ در استان افزایش یابد تا شاهد کمترین حجم خاموشی در گلستان باشیم.

زنگانه تصریح کرد: با توجه به مشکلات کمبود آب در استان اجرای آب شیرین کن برای گلستان ضروری است.

وزیر نیرو نیز بیان داشت: باید به دلیل عقب ماندگی های موجود در گلستان سرعت اقدامات حوزه آب و برق، ۲ برابر شود تا بتوانیم در بازه ۲ تا ۳ سال استان را به میانگین کشوری برسانیم.

وی تصریح کرد: کمبود آب شرب در گلستان موجب شرمندگی است و باید بر اساس هدف گذاری صورت گرفته، با برنامه ریزی دقیق اقدام کنیم تا هرچه سریعتر مشکلات آبی این استان شمالی مرتفع شود.

وی افزود: طی طرح های ویژه باید مشکلات آب و برق گلستان رفع شود و نظام ارزیابی مدیران این حوزه ها در استان ، پیشرفت و تکمیل طرح های ویژه است.

محرابیان اظهار کرد: آب شیرین ها اهمیت فوق العاده ای دارند و اجرای آن در گلستان باید با اهتمام ویژه ای صورت پذیرد.

مقام عالی وزارت نیرو در پایان تصریح کرد: در این جلسه پیگیری موضوع سفر و عقب ماندگی های مختلف در حوزه منابع آب و فاضلاب شهری و روستایی و برق ، وضعیت سدهای استان، کمک به زیرساخت صنعت و منطقه آزاد اینچه برون ، تخصص منابع مالی بیشتر به پروژه های مرتبط و رفع موانع در دستگاه های اجرایی مورد تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام

نظر شما