استاندار گلستان:

موکب استان گلستان در کربلا آماده پذیرای از ۱۰ هزار زائر اربعین حسینی است

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۵:۱۷:۵۴
کد خبر: ۴۷۷۶۱۶
موکب استان گلستان در کربلا آماده پذیرای از ۱۰ هزار زائر اربعین حسینی است
استاندار گلستان به خدمت مطلوب به زائرین حسینی را ایام اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: دولت در برگزاری این حماسه مردمی به ساماندهی، تامین امنیت و فراهم ساختن امکانات کمک می‌کند و موکب استان گلستان در کربلا آماده پذیرای ۱۰ هزار زائر اربعین حسینی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن صادقلو ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین استان گلستان با بیان اینکه اسلام با نهضت عاشورا زنده است، گفت: پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی به عنوان یک حرکت عظیم و یک حرکت عبادی و سیاسی مطرح است.

وی یکی از پیام‎های اربعین حسینی را صلح و دوستی شیعیان با جهانیان دانست و تاکید کرد: حضور حماسی مسلمانان در پیاده‌روی اربعین حسینی سبب اقتدار نظام و جامعه اسلامی می‌شود.

استاندار گلستان با بیان اینکه حماسه اربعین حسینی پیامد‎های زیادی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور ما دارد، تصریح کرد: در این روز شیعیان بر اساس آموزه‎های دینی فرهنگ ناب عاشورایی را به نمایش خواهند گذاشت.

صادقلو با بیان اینکه رفتار و اخلاق شایسته موضوعی است که باید زائران حسینی در حماسه اربعین حسینی از خود به نمایش‎ بگذارند، افزود: این حرکت عظیم و بزرگ باید در کنار حفظ معنویت، جاذبه‌های زیادی به وجود بیاورد.

وی با بیان اینکه جهانیان در این روز باید بیندیشند که چه شده این همه دل‎داده و مشتاق حسینی در یک نقطه گردهم آمدند، اظهار داشت: در اربعین حسینی مسئولان استانی باید همکاری لازم را داشته باشند به خصوص شهردار گرگان که در مسیر راهپیمایی کربلا موکب استان گلستان را مستقر کردند.

استاندار گلستان تاکید کرد: دولت در برگزاری این حماسه مردمی به ساماندهی، تامین امنیت و فراهم ساختن امکانات کمک خواهد کرد.

صادقلو خدمت به زائرین حسینی را وظیفه همه مسئولان دانست و گفت: مسئولیت و وظیفه اصلی ما  در خلق این حماسه حسینی خدمت مطلوب به زائران است و موکب استان گلستان در کربلا آماده پذیرائی از 10 هزار زائر گلستان است.

وی با بیان اینکه نباید عشق به زیارت مسئولان را از انجام وظابف اصلی خود یعنی خدمت به زائران باز دارد، گفت: پاک‌سازی شهر کربلا ذهنیت مناسبی از حضور موثر گلستانی‎ها در کشور عراق  و شهر کربلا بر جای خواهد گذاشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز