نایب رئیس هیات کبدی گلستان:

دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر کبدی بانوان در گرگان آغاز شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۹:۰۶
کد خبر: ۴۸۵۸۴۲
دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر کبدی بانوان در گرگان آغاز شد
دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر کبدی زنان کشور روز چهارشنبه به میزبانی شهرستان گرگان و با دیدار تیم گلستان و خراسان رضوی آغاز شد، تیم گلستان پیروز قاطع این دیدار بود.

به گزارش خبرگزاری برنا،اعظم مقصودلو نایب رئیس هیات کبدی گلستان در این زمینه گفت: در این رقابت ها تیم های گلستان، دانشگاه آزاد (تهران)، ایلام، مرکزی، کرمانشاه و خراسان رضوی حضور داشته و به مدت 3 روز رقابت های خود را در سالن تختی گرگان برگزار می کنند.

سرمربی تیم ملی کبدی بانوان بیان کرد: در اولین مسابقه این مرحله که صبح امروز برگزار شد، تیم گلستان با نتیجه 51 بر 13 نماینده خراسان رضوی را مغلوب کرد.

سرمربی تیم کبدی بانوان گلستان افزود: تهران - ایلام و دانشگاه آزاد تهران - کرمانشاه ، برگزار کنندگان دیگر مسابقه های روز اول این رقابت ها خواهند بود.

مقصودلو به انگیزه فراوان شاگردانش برای کسب عنوان قهرمانی در پایان این رقابت ها نیز اشاره کرد و گفت: همانند دوره های قبل که گلستان از تیم های مدعی قهرمانی بود، امسال هم کسب این عنوان و دفاع از اعتبار ورزش استان را هدف قرار داده ایم.

نائب رئیس کبدی گلستان بیان کرد: تیم این استان در همه دوره های گذشته به جز 2 دوره موفق به کسب قهرمانی لیگ شده است که تلاش می شود بار دیگر این افتخار نصیب ورزش گلستان شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز