ماجرای انسان معلق در آسمان چه بود؟ + عکس

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۰۸:۵۵:۳۲
کد خبر: ۱۰۱۱۶۶۱
ماجرای انسان معلق در آسمان چه بود؟ + عکس
شیی عجیب شبیه انسان در آسمان برزیل توجه همه را به خود جلب کرد ، ویدئوی این شیی در عرض چند ساعت چندصد هزار بار بازدید شد و نظرات متفاوتی دریافت کرد.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ نمی دانیم بگوییم شایعه ای جدید یا اتفاقی عجیب ، در مورد تصویری صحبت می کنیم که به تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است و گفته می شود در آسمان برزیل دیده شده است ؛ انسانی معلق در آسمان که رد نوع خود عجیب و غیرقابل باور است .

ویدئوی از پدیده ی عجیب در آسمان برزیل منتشر شد تا بار دیگر نظرات و عقاید متفاوت کاربران را در مورد مسئله ای جدید سرازیر کند.

به گزارش دیلی استار در یکی از صفحات یوتیوب بیش از 10 ویدئو از شی عجیب معلق در آسمان برزیل توسط کاربران مختلف از این کشور منتشر شده است که همگی معتقدند شاهد پدیده ای عجیب مرتبط با موجودات فضایی بوده اند و این پدیده کاملا حقیقی است و هیچ فریبی در آن وجود ندارد.

این شی که تقریبا همه بازدیدکنندگان ویدئو معتقدند شبیه انسان است در تمام مدت ویدئو بی حرکت است و به حالت معلق در آسمان قرار گرفت.

اکثر کاربران معتقدند که این شی یک سفینه فضایی است و مطمئنا موجودات فضایی قصد ورود به بخشی از کره ی زمین را داشته اند درحالیکه هیچ فرد متخصص و کارشناسی در این مورد اظهار نظر نکرده است بنابراین تصور می شود که تصویر مربوط به انسان معلق در آسمان برزیل واقعی نبوده و مثل صدها مورد دیگر تنها برای فریب کاربران فضای مجازی منتشر شده است.

نظر شما