جنجال عکس‌های قلابی عروسی، بازیگر زن مشهور را به دردسر انداخت

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۸:۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۱۸۸۷۱
جنجال عکس‌های قلابی عروسی، بازیگر زن مشهور را به دردسر انداخت
عکسهای عروسی بازیگر زن در فضای مجازی منتشر شده بود و بعد از این شوک خبر ادعای عجیب همسر ساختگی‌اش به گوشش رسید تا او را به دادگاه بکشاند.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ بازیگر زن پاکستانی 7 سال گذشته را تلاش کرده است تا ثابت کند او مجرد است و هرگزازدواج نکرده است.

بازیگر زن 40 ساله پاکستانی بعد از چند سال بالاخره ثابت کرد که هرگز با تاجر مشهور ازدواج نکرده است و مدارک ارائه شده به دادگاه قلابی است.

لرتیزا رباب "Irtiza Rubab" در این مورد می گوید: برای اولین بار در سال 2009 زمانی که عکسهای ساختگی و قلابی مراسم ازدواجم را دیدم متوجه ماجرا شدم ، مردی به نام "عتیق رحمان" که یکی از مشهورترین تاجران کشور است با ارائه مدارکی به دادگاه ادعا کرده بود که من در یک مراسم پنهانی با او ازدواج کرده ام وهم اکنون همسر قانونی او هستم برای همین تا از او طلاق نگیرم اجازه ازدواج نخواهم داشت .

با دیدن تصاویر شوکه شدم ، او از شهرت من سو استفاده کرده بود تا بدین وسیله مرا مجبور به هر کاری بکند اما من از راه قانونی پیش رفتم و در نهایت بعد از 7 سال کشمکش موفق شدم تا ثابت کنم او هرگز همسر من نبوده و تصاویر منتشر شده از من در مراسم ازدواج با او ساختگی است.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز