ساعت کاری ادارات در بوشهر تغییر کرد+جدول

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۳۳۰۳۱
ساعت کاری ادارات در بوشهر تغییر کرد+جدول
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر از تغییر ساعت کاری اداره‌های استان بوشهر در روزهای شنبه و یکشنبه(4و5 مردادماه) از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۱ خبرد داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ حسن ابراهیمی در این باره اظهار داشت: با توجه به نامه وزارت کشور مبنی بر لزوم همکاری با شرکت توزیع نیروی برق استان‌ها و به استناد صورتجلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان  و بنا به درخواست شرکت توزیع نیروی برق استان ساعات کاری اداره‌های این استان شنبه و یکشنبه ۴ و ۵ مرداد از ساعت ۶:۳۰ تا ساعت ۱۱ خواهد بود.

او از مدیران خواسته است، با توجه به اهمیت موضوع و لزوم صرفه جویی در مصرف برق مفاد بخشنامه را اجرا کنند و اداره‌ها در زمان اعلام شده تعطیل شوند.

ساعت کاری اداره‌های استان بوشهر از ۳۰ تیر بنا به دستور استاندار و  پیشنهاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، برای تامین پایدار انرژی به ۶:۳۰ تا ۱۲:۳۰ تغییر کرده و قرار بود تا پایان مرداد به همین ترتیب باشد.

پیش از این اداره‌های استان بوشهر از ۱۷ خرداد به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق و جلوگیری از خاموشی‌ها، ساعت کارشان ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تعیین شده و  مقرر بود برنامه کاری تا پایان مرداد به همین شیوه باشد.

نظر شما