تمام شهرستان‌های کرمانشاه در وضعیت زرد قرار دارد

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۹:۰۹
کد خبر: ۱۱۱۲۲۹۵
تمام شهرستان‌های کرمانشاه در وضعیت زرد قرار دارد
بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

به گزارش برنا؛ بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه اکنون در وضعیت زرد قرار دارند اما تجربه گذشته نشان داده این وضعیت با تغییر رفتار مردم و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پایدار نخواهد بود و ممکن است شرایط سخت‌تری در زمستان ایجاد شود.

اجرای طرح شهید سلیمانی رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم و اعمال محدودیت‌ها مهمترین دلایل کاهش آمار ابتلا و وضعیت زرد استان هستند.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه 1200 تیم حمایتی، مراقبتی و نظارتی در طرح شهید سلیمانی فعالیت می‌کنند اظهار داشت: در این طرح نیروهای سپاه، دانشگاه علوم پزشکی و بسیج خانه به خانه و محله به محله مراجعه می‌کنند.

او با اشاره به هدف‌گذاری این طرح در کرمانشاه گفت: برای کاهش بیماری‌ها 30 درصد پیش‌بینی شده بود که 80 درصد محقق شد و پیش‌بینی کاهش مرگ و میر 10 درصد بود که 50 درصد کاهش یافت.

بازوند گفت: هدف‌گذاری افزایش پروتکل 80 درصد در نظر گرفته شده بود که حدود 84 درصد محقق شد.

سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز اظهار داشت: تست گسترده هدفمند و هوشمند، بیماریابی فعال، قرنطینه و آموزش از اهداف طرح شهید سلیمانی است.

او با اشاره به اینکه در همین راستا سپاه و بسیج همچون همیشه آمادگی خود را برای اجرا و پشتیبانی از طرح‌های خدمات‌رسانی نشان دادند عنوان کرد: اگر ملت و مردم در هر کار بزرگی پای کار نباشند ما موفقیتی نداریم و مردم با هماهنگی و رعایت پروتکل‌ها نقش مهمی در کنترل بیماری داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز