آشنایی با پیرترین مرد دنیا که ۲۵۶ سال عمر کرده است!

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۰:۰۶
کد خبر: ۱۱۸۶۰۵۴
آشنایی با پیرترین مرد دنیا که ۲۵۶ سال عمر کرده است!
پیرترین مرد جهان با 256 سال سن یک مرد چینی است که این مرد رکورد دار عنوان پیرترین مرد دنیا است و راز عمر طولانی لی چینگ یوئن بسیار ساده می باشد.

به گزارش برنا ؛ آیا لی چینگ یوئن، پیرترین مردی است که تا به حال روی سیاره زمین زندگی کرده است ؟ آیا یک انسان می تواند 256 سال عمر کند؟ هیچ کس داستان حقیقی این مرد را نمی داند اما باور ها بر این است که این شخص در سال 1736 یا 1677 به دنیا آمده است و در ششم ماه می سال 1933 مرده است. 

به هرحال این مرد هرکدام از این تاریخ تولد ها را که داشته باشد، یا 197 سال و یا 256 سال عمر کرده است. طولانی ترین عمر انسانی که تا به حال زندگی کرده است، متعلق به یک خانم فرانسوی به نام جین کالمنت است که 122 سال سن داشت و برعکس این مرد، درستی سنش به اثبات رسیده بود اما در مورد این مرد چینی هنوز هیچ شواهد دقیقی وجود ندارد که متوجه شویم سن او چقدر بوده است.

پیرترین مرد جهان

لی چینگ یوئن چه کسی است؟ 

این مرد که تصویرش را در بخش سرگرمی نمناک مشاهده می کنید در سال 1677 یا 1736 در سیچوآن متولد  شده است. شغل او این بود که انجام تمرین های مدیتیشن و مهارت های تنفسی را به افراد آموزش می داد و در زمینه گیاهان دارویی هم اطلاعات بسیار زیادی داشت. این مرد بیشتر زندگی اش را در کوهستان ها در حال مطالعه و فروختن دارو های گیاهی چینی بود. رژیم غذایی او اساساً بر پایه گیاهان بود. لی چینگ در سال 1749 وارد ارتش شد و هنرهای رزمی را به آن ها آموزش می داد. نام این پیرمرد در روزنامه های مختلفی به ثبت رسیده است بنابراین از سال 1920 کم کم شهرت پیدا کرد. 

اختلاف نظر ها در مورد تاریخ تولد او 

این پیرمرد عقیده دارد که در سال 1736 متولد شده است اما وو چونگ چیه پروفسور دانشگاه چگدو باور دارد که او در سال 1667 به دنیا آمده است. او اسناد دولتی از کشور چین دارد که نشان می دهد به این پیرمرد در سال 1827 تولد 150 سالگی اش را تبریک گفته اند و در سال 1877 تولد 200 سالگی اش بوده است.

در یک مقاله دیگر در نیویورک تایمز نیز به زندگی این مرد اشاره کرده است؛ مقاله ای که با یکی از پیرمردان در همسایگی او مصاحبه شده بود. این پیرمرد اظهار داشت:زمانی که من کودک بودم، پدربزرگم این مرد را می شناخت. البته بعضی از محققان بر این عقیده هستند که این داستان حقیقت ندارد اما بعضی دیگر معتقدند که انسان با یک رژیم غذایی صحیح ، مدیتیشن و انجام تمرین های معنوی و روحی روانی می تواند مدت زمان بسیار طولانی عمر کند. 

بعضی از افراد عقیده دارند که این پیرمرد به دلیل ورزش های صحیح و به طور منظم عمر طولانی داشته است و بعضی دیگر نیز سن بالای او را به دلیل دارو های گیاهی و پر از خواص می دانند. 

راز عمر طولانی لی چینگ یوئن

راز عمر طولانی این پیرمرد بسیار ساده است: 

  • داشتن قلبی آرام 
  • نشستن مانند یک لاک پشت
  • راه رفتن مانند یک کبوتر ، آزاد و رها 
  • خوابی آرام و کافی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز