آیا واقعا پنگوئن‌ها همان آدم فضایی‌ها هستند؟

۱۴۰۲/۰۲/۱۲ - ۱۹:۲۶:۵۱
کد خبر: ۱۲۳۶۰۵۱
آیا واقعا پنگوئن‌ها همان آدم فضایی‌ها هستند؟
کارشناسان دریافتند که در مدفوع پنگوئن ها اثری از ماده شیمیایی به نام فسفین وجود دارد. شاید فکر کنید این امر هیچ اهمیتی ندارد، مگر اینکه بدانید تنها مکان دیگری که فسفین در آن وجود دارد ۳۸ میلیون مایل دورتر از زمین، در جو سیاره زهره است.

به گزارش برنا؛ به تازگی صحبت های زیادی در مورد آدم فضایی‌ها شده است. اخیراً تصاویری از برخورد خلبانان نیروی دریایی آمریکا با بشقاب پرنده‌ها منتشر شد که منجر به انتشار گزارش اطلاعاتی در مورد وجود آن‌ها شد. این گزارش فاش کرد که در واقع مواردی از اجسام پرنده ناشناس مشاهده شده است، اما دولت آمریکا به این نتیجه نرسیده که هواپیماها ماهیتی فرازمینی دارند.

 آن طور که آی هارت می‌نویسد با این حال برخی از محققان اکنون فکر می کنند که نه تنها موجودات بیگانه وجود دارند، بلکه ممکن است همین حالا در بین ما زندگی کنند و حتی شاید برخی از آن‌ها را در باغ وحش‌ها یا تلویزیون دیده باشید. این به این دلیل است که دانشمندان شواهدی را کشف کرده اند که نشان می دهد پنگوئن‌ها در واقع می توانند موجودات فرازمینی باشند.

کارشناسان دریافتند که در مدفوع پنگوئن‌ها اثری از ماده شیمیایی به نام فسفین وجود دارد. شاید فکر کنید این امر هیچ اهمیتی ندارد، مگر اینکه بدانید تنها مکان دیگری که فسفین در آن وجود دارد ۳۸ میلیون مایل دورتر از زمین، در جو سیاره زهره است.

دکتر دیو کلمنتس از کالج امپریال لندن، یکی از محققان درگیر این مسئله، به دیلی استار گفت:«ما داده ها را مجدداً پردازش کرده‌ایم و کاملاً متقاعد شده‌ایم که یافته‌های فسفین واقعی است، اما نمی‌دانیم چه چیزی باعث ایجاد آن می‌شود.» او سنجش و مطالعه این امر را بسیار سخت و یک چالش توصیف کرد چون اگر اکسیژن وارد شود کل آزمایش از بین می‌رود.

دکتر کلمنتز افزود:«ما واقعاً دوست داریم گوانو (مدفوع) پنگوئن ها را مطالعه کنیم تا زیست‌ شناسی را بفهمیم، اما برای ستاره‌شناسان بسیار مشکل است که برای بازی با پنگوئن‌ها کمک مالی تحقیقاتی دریافت کنند. بنابراین ما سعی می کنیم در زمینه های بین رشته‌ای حرکت کنیم.»

یکی از ابزارهایی که ممکن است به متخصصان کمک کند تلسکوپ فضایی جیمز وب است. سرمایه گذاری مشترک بین ناسا و آژانس‌های فضایی اروپا و کانادا که فضا را برای نشانه‌های شیمیایی حیات بیگانه در سایر سیارات جستجو می کند. انتظار می‌رود که این تلسکوپ در ماه دسامبر راه اندازی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز