احمقانه‌ترین لباس عروس جهان! +عکس

۱۴۰۰/۰۹/۲۱ - ۰۵:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۲۵۴۸
احمقانه‌ترین لباس عروس جهان! +عکس
عروس خانم 28 ساله ای یک ایده خلاقانه و جالب برای طراحی لباس عروسی خود کشف کرد که در آن از 40 کیسه سیمان استفاده کرد.

به گزارش برنا؛ یکی از بهترین اتفاقاتی که در زندگی هر یک از ما انسان ها می تواند رخ دهد، ازدواج با شخصی است که به او علاقمند هستیم و این اتفاق به تنهایی می تواند زندگی ما را دگرگون سازد و به بهترین سمت و سو سوق دهد.

اما آرزوی هر انسانی این است که بتواند عروسی متفاوتی داشته باشد و بدین وسیله خاطره ای خاص و به یاد ماندنی را برای خود ایجاد کنند.

اما آیا خاص و متفاوت بودن نیاز به هزینه های میلیونی دارد؟! آیا می توان با کمترین هزینه عروسی به یاد ماندنی و جهانی را برای خود به رقم آوریم؟!

لازم به ذکر است که ذکر کنیم برای خاص و متفاوت بودن نیاز به هیچ هزینه اضافی نمی باشد و تنها با یک ایده می توان ایده ای خاص برای خود خلق کنیم. برای مثال خانم روستایی به نام " لی لی تان " 28 ساله توانست در طی اقدامی جالب و دیدنی، عروسی به یاد ماندنی برای خود و همسرش به رقم آورد.

لباس-عروس-متفاوت-با-ایده-احمقانه

خانم عروس به نام " لی لی تان " 28 ساله، زمانیکه قصد ازدواج با نامزدش را داشت، دارای اوضاع مساعد مالی نبودند و به همین دلیل نمی توانستند لباس عروس گران قیمت برای مراسم عروسی سفارش دهند.

اما بطور اتفاقی زمانیکه عروس جوان به محل کار همسرش رفت، تعدادی کیسه سیمان را مشاهده کرد که منجر به ساخت ایده خلاقانه در وی شد. خانم تان تصمیم گرفت تا با استفاده از کیسه های سیمان برای خود لباس عروس طراح کند که برای ساخت لباس عروسی که در تصویر مشاهده می کنید از 40 کیسه سیمان استفاده نمود.

تصاویر عروسی خانم لی لی تان و همسرش میلیون ها بار در صفحات مجازی توسط کاربران این صفحات دیده شد و عروسی وی با هیچ هزینه ای تبدیل به یک عروسی رویایی و خاص شد.

انتهای پیام

 

نظر شما