استان گلستان

کسب عناوین برترمسابقات دوگانه کشور توسط ورزشکاران سه گانه گلستانی

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۷:۴۵:۱۰
کد خبر: ۷۵۳۵۹۵
کسب عناوین برترمسابقات دوگانه کشور توسط ورزشکاران سه گانه گلستانی
عناوین برتر مسابقات دوگانه قهرمانی کشور به ملی پوشان سه گانه گلستانی رسید
به گزارش خبرگزاری برنا از  گلستان ، دومین دوره مسابقات دوگانه قهرمانی کشور آقایان با شرکت ۱۰۳ ورزشکار از استان های گلستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، لرستان، خراسان شمالی، تهران، مرکزی، مازندران، البرز، خوزستان، کرمان، هرمزگان، آذربایجان غربی، همدان، زنجان، قزوین، کردستان، سمنان و ایلام در رده های مختلف سنی حضور داشتند.
این مسابقات به میزبانی استان البرز و شهر هشتگرد در سه رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان و در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار شد.
در رده سنی بزرگسالان که با شرکت ۳۹ ورزشکار از ۱۶ استان به انجام رسید در بخش انفرادی سید محمد حسینی از استان گلستان با زمان ۵۲:۱۳ به مقام قهرمانی دست یافت و منصور عبدی از کردستان با زمان ۵۲:۲۹ و رحیم رستگاری از استان مرکزی با زمان ۵۵:۳۹ به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.

در بخش تیمی رده سنی بزرگسالان تیم گلستان با زمان ۳:۰۲:۳۰ بر سکوی دوم قرار گرفت تیم استان مرکزی با زمان ۲:۵۶:۰۲ قهرمان شد و آذربایجان غربی با زمان ۳:۰۵:۵۲ برسکوی سوم ایستاد.

در رده سنی امید نیز که با حضور ۲۱ ورزشکار از ۹ استان برگزار گردید امین سقایی از چهارمحال و بختیاری با زمان ۵۲:۱۹ به مقام اول دست یافت و آرمین کاتبی ورزشکار خراسان رضوی با زمان ۵۶:۱۹ در جایگاه دوم قرار گرفت. در این رده علی رحمتی مفرد از لرستان با زمان ۵۸:۳۳ بر سکوی سوم ایستاد.

در بخش تیم رده امید نیز خراسان رضوی با زمان ۳:۰۸:۵۹ بر سکوی نخست قرار گرفت و تیم های مازندران با زمان ۳:۲۶:۰۰ در رده دوم و خوزستان با زمان ۳:۴۰:۳۷ در رده سوم جای گرفت.

در رده سنی جوانان که با شرکت ۴۳ ورزشکار از ۱۱ استان برگزار شد سید جواد حسینی از استان گلستان با زمان ۵۷:۳۳ به مقام دوم رسید ، علی رضوانی از استان سمنان با زمان ۵۳:۳۹ مقام قهرمانی را از آن خود کرد. در این رده محمد حسین رضایی دیگر ورزشکار سمنانی با زمان ۵۸:۰۹ بر سکوی سوم ایستاد.

در بخش تیمی این رده نیز سمنان با زمان ۳:۰۰:۱۱ بر سکوی نخست ایستاد، همدان با زمان ۳:۰۲:۰۳ به مقام دوم رسید و آذربایجان غربی با زمان ۳:۰۴:۵۹ در رده سوم قرار گرفت.

 

333

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز