همدانی ها به دنبال میوه های لوکس!!

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۱۸:۳۳
کد خبر: ۷۷۳۰۰۱
همدانی ها به دنبال میوه های لوکس!!
شمس با بیان اینکه عرضه میوه بسته‌بندی‌شده و دارای برند در برخی از شهرهای بزرگ با استقبال مواجه شده، خاطرنشان کرد: مردم همدان کالای لوکس و درجه‌ یک را می‌پسندن

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس اتحادیه میوه‌ و تره‌بار فروش شهرستان همدان با بیان اینکه نبود برنامه کشت برای تولید محصولات کشاورزی این بخش از کشور را با چالش مواجه کرده است، اظهار کرد: به‌ عنوان‌ مثال نبود برنامه کشت باعث می‌شود در یک سال تولید هندوانه که محصولی با آب‌بری بالا است به حدی برسد که هر کیلوگرم 100 تومان عرضه شود و در سال دیگر به دلیل تولید ناکافی به کیلویی 2 هزار تومان به فروش رود.

وی با اشاره به اینکه بهترین میوه‌ها در داخل کشور تولید می‌شود اما در صنایع بسته‌بندی ضعف‌های زیادی وجود دارد، افزود: برای یک بسته‌بندی مناسب باید هزینه مناسب نیز انجام شود که درنهایت در قیمت تمام‌شده میوه تأثیرگذار است و ممکن است قیمت یک کیلو میوه را از 2 هزار تومان به 6 هزار تومان برساند.

رئیس اتحادیه میوه‌ و تره‌بار فروش همدان تصریح کرد: در شرایط فعلی که مردم با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند امکان تحقق این روند به‌خوبی فراهم نیست چراکه مردم به دنبال مدیریت مخارج خانوار هستند.

وی ادامه داد: به همین دلیل است که مردم برای تهیه میوه تازه‌تر و با قیمت مناسب به بازار سرگذر مراجعه می‌کنند تا بتوانند انتخاب‌های بیشتری نیز داشته باشند.

شمس با بیان اینکه عرضه میوه بسته‌بندی‌شده و دارای برند در برخی از شهرهای بزرگ با استقبال مواجه شده، خاطرنشان کرد: مردم همدان کالای لوکس و درجه‌ یک را می‌پسندند و به همین دلیل به بازار سرگذر مراجعه می‌کنند تا میوه‌های متوسط مجلسی تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه اغلب مردم به دنبال کالای لوکس با سایز متوسط هستند، گفت: اگرچه اجناس بزرگ با قیمت کمتری عرضه می‌شود اما مورد استقبال چندانی قرار نمی‌گیرد.

 

نظر شما