رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد:

آغاز روند بهره مندی واحدهای صنفی استان سمنان از تسهیلات رونق تولید

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۴:۲۷
کد خبر: ۷۹۸۰۰۴
آغاز روند بهره مندی واحدهای صنفی استان سمنان از تسهیلات رونق تولید
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز ثبت نام اصناف تولیدی متقاضی تسهیلات در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛بهروز اسودی در یکصد و سی و یکمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که به ریاست دکتر آشناگر استاندار جدید سمنان برگزار شد با اعلام این خبر گفت: بر اساس دستورالعمل اجرایی تامین مالی بنگاه های اقتصادی در سال ۹۷ ، فرایند الکترونیکی ثبت نام اصناف تولیدی متقاضی تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب راه اندازی گردیده است.

وی با اشاره به ثبت نام ۷۴۳ واحد تولیدی استان جهت بهره مندی از تسهیلات رونق تولید سال ۹۷ تصریح کرد: ۴۵۰ واحد جهت دریافت حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که ۱۸۴ واحد مربوط به بخش صنعت و ۲۶۷ واحد نیز مربوط به بخش کشاورزی می باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: تاکنون ۹۴ واحد تولیدی استان به ارزش بیش از ۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند که سهم صنعت ۳۹ واحد به ارزش ۲۷۹۰ میلیارد ریال و سهم کشاورزی ۵۵ واحد به ارزش حدود ۲۶۸ میلیارد ریال می باشد.

بهروز اسودی با اشاره به دیگر دستور این نشست از تصویب ۵۷ طرح تولیدی صنعتی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۴۷۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: با پرداخت این مبلغ تسهیلات به واحد های تولیدی زمینه اشتغال ۱۰۶ نفر فراهم می شود.

وی ادامه داد : در بخش رفع موانع تولید این جلسه مشکلات بانکی ، مالیات ، تامین اجتماعی و زیربنایی نه واحد تولیدی در بخش صنعت و گردشگری با حضور اعضای اصلی کارگروه مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان با اشاره به اجرایی شدن ۷۲درصد از مصوبات کارگروه خاطر نشان کرد : در جلسات قبلی کارگروه مشکلات ۶۸۴ واحد تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفته است که از ۱۵۷۹ مصوبه ای که در جهت رفع موانع تولید استان به تصویب رسیده است ، ۱۱۲۷ مصوبه اجرایی و مابقی در دست اجرا می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز