امام جمعه یزد:

هیچ‌گاه نشد که مردم کشور را تنها بگذارند

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۶:۱۲:۲۸
کد خبر: ۸۱۱۲۴۷
هیچ‌گاه نشد که مردم کشور را تنها بگذارند
امام جمعه یزد اظهار داشت: مردم با حضور شایسته در راهپیمایی 22 بهمن ماه نشان دادند که پای انقلاب، اسلام و ولایت فقیه ایستاده‌اند و با تمام قوا در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، آیت‌الله محمد رضا ناصری یزدی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه در استان یزد با اشاره به حضور پرشور مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: حضور امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه به مانند سال‌های گذشته بسیار عالی بود که جا دارد از تک تک آنها تشکر و قدردانی کرد چون هیچ‌گاه نشد که این مردم، کشور را تنها بگذارند و با آمدن خود نشان دادند که پای انقلاب، اسلام و ولایت فقیه ایستاده‌اند و با تمام قوا در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد اضافه کرد: امروز خدای متعال باران رحمت الهی را بر سر مردمان کویر نازل کرد و مردم نیز در این هوای دل انگیز با حضور خود دوباره مشتی بر دهان استکبار و دشمنان اسلام و انقلاب زدند.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه مسئولان باید در قبال این مردمی که همیشه و در همه حال حضور در مراسمات و برنامه‌های مختلف حضور به هم رساندند احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند خاطرنشان کرد: خدماتی که مسئولان برای مردم انجام می‌دهند باید بی‌منت و در راستای رضای خدا و مردم باشد.

وی در پایان اضافه کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید در راستای رفع مشکلات مردم تلاش و همت دوچندان داشته باشند و در مقابل زورگویی‌های مستکبرین ایستادگی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز