کشف ۱۹۳ کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک پلیسی

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۴:۳۱:۲۳
کد خبر: ۸۳۴۵۳۷
کشف ۱۹۳ کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک پلیسی
فرمانده انتظامی استان از کشف محموله ای 193 کیلویی موادمخدر شامل 122 کیلو حشیش و 71 کیلو تریاک در عملیات مشترک و مسلحانه با سیستان و بلوچستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سردار "روح الامین قاسمی"  اظهارداشت:با پیگیری های اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان سرنخ هایی از انتقال یک محموله موادمخدر از سیستان و بلوچستان به مرکز کشور به دست آمد.

وی ادامه داد: ‌در همین راستا هماهنگی های لازم قضائی به عمل آمد و تعامل مطلوب با پلیس سیستان و بلوچستان برای دستگیری سوداگران مرگ برقرارشد.

این مسئول انتظامی از هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه تیم های عملیاتی از سوی پلیس سمنان خبرداد و گفت: ماموران سرانجام خودروی حامل موادمخدر را در محور سراوان به سیب سوران شناسایی و در اقدامی هماهنگ و ضربتی و با شلیک چندین تیر آن را متوقف کردند.

سردار قاسمی با بیان این که عامل اصلی قاچاق این محموله با شلیک دقیق پلیس مجروح و زمین گیر شد تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از خودروی نیسان قاچاقچیان، 193 کیلو و 650 گرم ماده مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: این محموله شامل 122 کیلو و 180 گرم حشیش و 71 کیلو و 470 گرم تریاک از سیستان و بلوچستان به مقصد استان های مرکزی کشور بارگیری شده بود که این عملیات مشترک و منسجم، ناکامی سوداگران مرگ را در پی داشت.

 

نظر شما