در آیین معرفی کارگروه‌های‌ برتر چهل‌سالگی انقلاب؛

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان هدیه خودر را به سیل‌زدگان کشور تقدیم کرد

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۴:۰۱
کد خبر: ۸۳۵۲۷۲
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان هدیه خودر را به سیل‌زدگان کشور تقدیم کرد
مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان هدیه نقدی آیین تقدیر خود به عنوان کارگروه‌ برتر برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان سمنان را به سیل‌زدگان کشور تقدیم کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ آیین تجلیل از کارگروه‌های برتر چهل‌سالگی انقلاب از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، معاون سیاسی‌امنیتی استانداری سمنان و جمعی از مسئولان و فعالان رسانه‌ای سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ در سمنان، برگزار و از مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به عنوان مسئول برتر کارگروه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تجلیل شد.
در این مراسم مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان هدیه نقدی آیین تقدیر خود به عنوان مسئول کارگروه‌ برتر برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان سمنان را به سیل‌زدگان کشور تقدیم کرد.
همچنین در این مراسم از عبدالعظیم نصیری رئیس گروه فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به عنوان دبیر این کارگروه نیز تجلیل شد.
لازم به توضیح است در گرامیداست چهلیمن سالگرد انقلاب اسلامی ایران اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان بیش از 400 برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام ا... دهه فجر در استان سمنان برگزارکرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز