پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

پیشرفت و توسعه جوامع بشری مرهون تربیت و آموزش است

۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۹:۳۶:۴۶
کد خبر: ۸۴۱۴۲۹
پیشرفت و توسعه جوامع بشری مرهون تربیت و آموزش است
استاندارخراسان جنوبی گفت:بدون تردید پیشرفت و توسعه جوامع بشری مرهون تربیت و آموزش صحیح و موثر معلمین از طریق کشف و پرورش استعدادهای ناب آینده است و یکی از ابزارهای مهم توسعه و تضمین افق روشن برای هر کشور تربیت و آموزش صحیح نسل آتی آن کشور می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، در دین مبین اسلام تعلیم و تربیت از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و خداوند متعال این موهبت بزرگ را به پیامبران و اولیاء پاک خویش ارزانی داشته تا مسیر هدایت به سوی سعادت را به بشر بیاموزند؛ لذا معلمی شغل و حرفه نیست بلکه ذوق ، هنر و توانمندی در نقش کردن ایمان و عمل در لوح جان و ضمیرهای پاک است تا فرزندان پاک این سرزمین در مسیر رشد و هدایت الهی به قلل رفیع متعالی دست یابند.
بدون تردید پیشرفت و توسعه جوامع بشری مرهون تربیت و آموزش صحیح و موثر معلمین از طریق کشف و پرورش استعدادهای ناب آینده است و یکی از ابزارهای مهم توسعه و تضمین افق روشن برای هر کشور تربیت و آموزش صحیح نسل آتی آن کشور می باشد.
دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت علامه شهید استاد مطهری، پاسداشت مقام شامخ معلمی است که می فرماید: معلمی شغل نیست ، عشق و ایثار و فداکاری است ؛ یاد و خاطره ایشان را ارج نهاده و این ایام را به همه اساتید فرهیخته، معلمین و فرهنگیان متعهد ، سخت کوش و وظیفه شناس استان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.
امید است به مدد عنایات الهی و همت و حمیت معلمین صبور و کوشا تجلی دانش اندیشه و اخلاق و امید را بیش از گذشته برای آینده سازان این مرز و بوم شاهد باشیم و برای تربیت نسلی توانمند، متعهد و متدین برای ساختن آینده ایران عزیز و همیشه سرافراز بکوشیم.
محمدصادق معتمدیان
استاندارخراسان جنوبی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز