۲۳ واحد مسکونی به معلولان و مددجویان بهزیستی دشتستان تحویل شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۰:۱۷
کد خبر: ۸۷۱۷۵۷
۲۳ واحد مسکونی به معلولان و مددجویان بهزیستی دشتستان تحویل شد
۲۳ واحد مسکونی روز سه شنبه در شهرستان دشتستان استان بوشهر افتتاح و به معلولان و مددجویان زیر پوشش بهزیستی تحویل شد.

به گزارش گروه استان های برنا؛ مدیرکل بهزیستی استان بوشهر در آیین افتتاح این واحدها گفت: از ابتدای سال ۹۷ تا کنون ۲۸۸ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در دشتستان با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است که میدواریم بخشی از نیازهای مددجویان و معلولان و جامعه هدف بهزیستی برآورده در این شهرستان برطرف شده باشد.

علی پولادی ریشهری افزود: هم اینک نیز تفاهم نامه احداث ۳۰۰ واحد مسکونی مدجویان بهزیستی با همکاری استانداری و بهزیستی و ۱۵۰ واحد دیگر بطور مجزا نیز با مشارکت بهزیستی و بسیج سازندگی سپاه امضا و امسال اجرایی خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر همچنین به همراه جمعی از مسئولان و جامعه معلولان شهرستان دشتستان از روند اجرای پروژه های خاص معلولان شامل مناسب سازی معابر و پارک های شهری برازجان مرکز این شهرستان بازدید کردند.

در این بازدید پولادی ریشهری ضمن تقدیر از خدمات شهرداری و شورای شهر برازجان دراجرای پروژه های مناسب سازی پارک ها و معابر گفت: آنچنان که باید محیط و فضا برای حضور سالمندان، معلولان و نابینایان در جامعه ساماندهی نشده و دشواری هایی را برای این قشر ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: این پارک و خیابان در برازجان الگوی مناسبی برای سایر شهرهای استان بوشهر است.

شهردار برازجان گفت: برای خدمات رسانی مجموعه شهرداری و شورا به همه قشرهای جامعه پارک همجوار کاورانسرای مشیر و خیابان شهید چمران این شهر ویژه معلولان و نابینایان طراحی و اجرا شده است.

محمد حسن محمدی افزود: دو طرف خیابان ساماندهی برای معلولان و نابینایان ساماندهی اجرا شده و سعی کردیم دیگر پارک ها و مراکز عمومی و دولتی نیز با مدیریت شهری برای این قشر ساماندهی شود.

دشتستان با بیش از ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پرجمعیت استان بوشهر است.

نظر شما