تنبیه عجیب کارمندان یک شرکت در چین

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۲:۴۵:۲۰
کد خبر: ۹۸۲۸۵۳
این شرکت چینی به طرز عجیبی کارمندان تنبل خود رامجازات میکند . مدیر شرکت تلخ ترین کدو ها را به خورد آنها میدهد تا تنبلی نکنند.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ مدیر یک شرکت دکوراسیون چینی کارمندانی را که خوب کار نمی کنند در مقابل کارمندان دیگر مجبور به خوردن کدوی تلخ می کند.

به زعم مدیران شرکت، این کار غیرمعمول به منظور ایجاد انگیزه در کارمندان برای کار بیشتر و رسیدن به موفقیت صورت می گیرد. این شرکت به عمد بزرگ ترین و تلخ ترین کدوها را از بازار می خرد تا کارمندان تنبلش بیشتر اذیت شوند.

کدوی تلخ نوعی سبزیجات شبیه خیار است که اغلب در غذاهای چینی استفاده می شود ولی به ندرت به صورت خام خورده می شود چون به شدت تلخ است.

به گفته کارمندان این اولین بار نیست که این شرکت اینگونه تنبیه را برای آنها در نظر می گیرد. پیش از این تمرین بشین پاشو، دویدن دور دفتر کار و شنا سوئدی، مجازاتی بود که برای آنها اعمال می شد تا اینکه رویکرد مدیران تغییر کرد و خوردن کدوی تلخ در دستور کار قرار گرفت.

البته به نظر می رسد اینگونه تنبیه ها جوابگو نیست چون کارمندان پس از مدتی به دلیل حقوق کم، فشار زیاد کار و تنبیه در مقابل بقیه همکاران، این شرکت را ترک می کنند.

این اولین بار نیست از اینگونه اتفاقات در چین می افتد. پیش از این نیز یک شرکت چینی کارمندانش را جلوی بقیه همکاران به صف و با چوب آنها را تنبیه بدنی می‎کرد.

مطالب این بخش از صفحه گوناگون برنا صرفا جنبه سرگرمی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز