پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز روابط عمومی:

افکار توده مردم تکیه‌گاه دین و جامعه اسلامی است

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۰۰۲۷۳۴
افکار توده مردم تکیه‌گاه دین و جامعه اسلامی است
نبی زاده بیان کرد: در اهمیت وظیفه و جایگاه روابط عمومی‌ها همین بس که مولای متقیان علی (ع) در فرمان خود به مالک اشتر، او را به افکار عمومی مردم توجه می‌دهند و افکار توده مردم را تکیه‌گاه دین و جامعه اسلامی بر می‌شمرند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، ناصر نبی‌زاده روز شنبه در پیامی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی بیان کرد: نامگذاری ۲۷ اردیبهشت‌ ماه به عنوان "روز ملی ارتباطات و روابط عمومی"، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه این هنر (تخصص) را به عنوان هنر هشتم یادآور شویم و دستاوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج نهیم.

وی افزود: سازمان‌های پیشرو، روابط عمومی را به عنوان اتاق فکر مدیران و مدیریت افکار عمومی قلمداد می‌کنند و با در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز مسیر شفافیت و اطلاع رسانی را برای ایشان هموارتر می‌سازند. در اهمیت وظیفه و جایگاه روابط عمومی‌ها همین بس که مولای متقیان علی (ع) در فرمان خود به مالک اشتر، او را به افکار عمومی مردم توجه می‌دهند و افکار توده مردم را تکیه‌گاه دین و جامعه اسلامی بر می‌شمرند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی گفت: مقام معظم رهبری نیز در توصیف جایگاه روابط عمومی‌ها می‌فرمایند: "روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می‌گذرد. روابط عمومی‌ها به عنوان رابطی بین دستگاه‌ها و مردم، می‌توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص کننده روش‌ها و نقص‌های دستگاه مربوط خود باشند."

وی اظهار داشت: خدمات ارزشمند و کوشش خردمندانه دست‌اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند قابل تقدیر است. اینجانب ضمن گرامیداشت این روز، توفیق روزافزون کلیه تلاشگران و دست‌اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی را از درگاه ایزد منان آرزومندم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز