در جاده نهبندان - زاهدان:

انحراف به چپ راننده سواری پارس منجر به مرگ پنج نفر شد

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۱:۲۳
کد خبر: ۱۰۰۳۸۰۵
انحراف به چپ راننده سواری پارس منجر به مرگ پنج نفر شد
رضایی بیان کرد: کارشناسان با بررسی صحنه دریافتند یک دستگاه سواری پژو پارس که از «زاهدان» عازم نهبندان بود با کامیون فوتون تصادف کرد که در اثر این سانحه راننده خودروی پارس به همراه چهار سرنشین دیگر در دم کشته و راننده کامیون فوتون نیز به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،  رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: برخورد سواری پژو پارس با کامیون فوتون در محور نهبندان-زاهدان، پنج کشته و یک مجروح برجا گذاشت.

 علیرضا رضایی افزود: ساعتی پیش با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف در محور نهبندان _ زاهدان محدوده «گدار زرد» بلافاصله کارشناسان پلیس راه و گروه امداد به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: کارشناسان با بررسی صحنه دریافتند یک دستگاه سواری پژو پارس که از «زاهدان» عازم نهبندان بود با کامیون فوتون تصادف کرد که در اثر این سانحه راننده خودروی پارس به همراه چهار سرنشین دیگر در دم کشته و راننده کامیون فوتون نیز به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه کامیون فوتون به علت شدت برخورد دچار آتش‌سوزی و توسط تیم‌های امدادی خاموش شد تصریح کرد: کارشناس پلیس راه علت این حادثه را بی‌احتیاطی و انحراف به چپ از سوی راننده سواری پارس به علت خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد.

وی به رانندگان توصیه کرد؛ قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و مرگبار نباشیم.

 

 

نظر شما