رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در کردستان از ۲۱۳۴ نفر گذشت

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۸:۱۲
کد خبر: ۱۰۰۳۸۷۱
شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در کردستان از ۲۱۳۴ نفر گذشت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ابتلای قطعی دو هزار 134 نفر از هم مردم این استان به کروناویروس تا ظهر امروز دوشنبه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ فرزین رضاعی ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان کردستان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس در استان تا ظهر امروز تعداد دو هزار 134 بیمار مبتلای قطعی شناسایی شده است.

وی با اشاره به وضعیت افراد مبتلا در شهرستان‌های استان کردستان، گفت: شهرستان‌های سنندج 642 نفر، سقز 439 نفر، بانه 237 نفر، قروه 193 نفر، دیواندره 157 نفر، مریوان 117 نفر، بیجار 115 نفر، کامیاران 115 نفر، دهگلان 91 نفر و سروآباد 28 نفر مبتلای قطعی به کروناویروس دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان عنوان کرد: از ابتدا تاکنون تعداد کل آزمایشات انجام گرفته در استان کردستان هفت هزار و 355 نمونه است که از این تعداد دو هزار 134 مورد مثبت، پنج هزار 095 مورد منفی و 126 مورد اعلام نشده است.

وی به شمار مرگ و میر ثبت شده در استان کردستان، افزود: متأسفانه تاکنون 140 نفر از افراد مبتلا به این ویروس در استان کردستان جان خود را از دست داده اند.

رضاعی با اشاره به وضعیت مرگ و میر ثبت شده در شهرستانهای استان کردستان، بیان کرد: 36 نفر در سقز، 32 نفر در سنندج، 19 نفر در قروه، 19 نفر در بانه، 11 نفر در کامیاران، 9 نفر در بیجار، هفت نفر در مریوان، پنج نفر در دیواندره و دو نفر در دهگلان به دلیل ابتلاء به کروناویروس فوت شده‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز