ایجاد تمهیدات بهداشتی و ضدعفونی مدارس در گرمسار

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۳:۵۱
کد خبر: ۱۰۰۴۵۵۲
ایجاد تمهیدات بهداشتی و ضدعفونی مدارس در گرمسار
مدیر آموزش و پرورش گرمسار از ایجاد تهمیدات ویژه در جهت تامین اقلام بهداشتی برای برگزاری امتحانات حضوری خرداد ماه در این شهرستان خبرداد .
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛  امیر نجفی در جلسه شورای آموزش و پرورش گرمسار گفت: با توجه به بازگشایی مدارس در اول هفته جاری، ضدعفونی مدارس با همکاری شهرداری و هلال احمر گرمسار اجرا شد که این مهم به صورت روزانه در جهت ایجاد محیط کاملا بهداشتی و ایمن اجرا می شود.
وی افزود: برای برگزاری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم که قرار است اواخر خرداد ماه بنا بر ستاد ملی کرونا کشور به صورت حضوری برگزار شود، تمهیدات خرید اقلام بهداشتی با اختصاص بودجه شهرستانی از طرف فرمانداری گرمسار صورت گرفته است.
مدیر آموزش و پرورش گرمسار ادامه داد: برای ضدعفونی کامل مدارس 30 عدد سمپاش خریداری شده است و به همراه مواد ضدعفونی در اختیار کادر اجرایی مدارس قرار گفته است.
فرماندار گرمسار نیز در این جلسه از اقدامات مهم در جهت برنامه های غیر حضوری آموزشی در مدارس گرمسار تاکید کرد و گفت: استفاده از امکانات مجازی برای شرایط بحرانی باید محیا شود.
وحید رجایی در ادامه افزود: در حوزه نرم افزاری کیفیت بخشی آموزشی معلمان و شیوه های تدریس در سیستم آموزشی شهرستان گرمسار باید در اولویت قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز