استاندار چهارمحال و بختیاری:

باید اعتبارات دستگاه های مختلف در حوزه جوانان ساماندهی شود

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۰:۰۶
کد خبر: ۱۰۰۴۶۷۱
باید اعتبارات دستگاه های مختلف در حوزه جوانان ساماندهی شود
استاندار چهارمحال و بختیاری در اولین ستاد ساماندهی امور جوانان این استان بر ضرورت برنامه محوری، استفاده از کارشناسان و ارائه راه حل مشکلات جوانان در ستاد های ساماندهی تاکید و گفت: باید در این زمینه اعتبارات دستگاه های مختلف در حوزه جوانان ساماندهی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی گفت: مطالعه و تحقیق، طرح مباحث تخصصی و توجه به نیازهای روز جوانان در حوزه های مختلف، باید از اولویت های ستاد ساماندهی امور جوانان باشد تا بتوان به راهکارهای مناسب برای حل مشکلات جوانان دست پیدا کرد.

عباسی، اشتغال را یکی از نیازهای جوانان برشمرد و گفت: امروز ۵۰ درصد اشتغال در بخش ارائه خدمات است که الکترونیک و IT  بیشترین سهم را در این بازار دارند.

اقبال عباسی شامگاه دوشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، پارک‌های علم و فناوری جایگزین شهرک‌های صنعتی در حوزه ایجاد اشتغال می‌شوند و جوانان می‌توانند از طریق تلفن همراه و فضای مجازی در خانه کسب و کار کنند.

عباسی تصریح کرد: اشتغال، ازدواج، مسکن، تحصیل و آموزش از مهم‌ترین نیازهای مطالباتی جوانان به‌شمار می‌رود بر همین اساس ایجاد هماهنگی بین دستگاه های متولی بسیار ضروری است.

وی یادآور شد: شناسایی مشکلات و نیازهای حوزه‌های مرتبط با جوانان، ارایه راهکارهای عملیاتی برای رفع مشکلات جوانان در این حوزه‌ها ضروری و نیازمند برنامه‌ریزی است.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان استان رزمایش کمک مومنانه اخیر را نمونه ای از مدیریت کشوری در حوزه ساماندهی به کمک های خیرین برشمرد که بسیار موفق بوده است.

عباسی در پایان بر لزوم پیگیری برای تکمیل و افتتاح خانه جوان شهرکرد تاکید کرد.

 در این جلسه، حمید کریمی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز به ارائه گزارشی از رزمایش"همت جوانانه، کمک مومنانه" و عملکرد مجموعه ورزش و جوانان استان در توزیع بیش از 3 هزار بسته حمایتی در سراسر استان پرداخت.

سید ابراهیم موسوی، رئیس مجمع جوانان جوانان استان نیز در این ستاد گزارشی از اقدامات سمن های جوانان درحوزه مبارزه با کرونا ویروس را ارائه کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز