بهسازی راه‌های برون شهری استان کرمانشاه

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۴:۲۴
کد خبر: ۱۰۰۴۹۶۸
بهسازی راه‌های برون شهری استان کرمانشاه
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌های کرمانشاه گفت : چند قرارداد به منظور بهسازی راه‌های برون شهری استان امسال با پیمانکاران منعقد کرده‌ایم که در صورت تامین اعتبار عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌های کرمانشاه با تاکید بر اینکه اعتبار این اداره کل برای ترمیم راه‌های استان کافی نیست، گفت : هزار کیلومتر بااعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز به روکش و بهسازی آسفالت دارد، در حالی که اعتبار استان حدود ۱۰۰ میلیارد تومان است.

او با اشاره به این که تلاش می‌کنیم تا با همین اعتبار و بااستفاده از امکانات موجود کار را با کمترین هزینه پیش ببریم، گفت : اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه در حالی است که سال گذشته فقط ۲۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت راه‌ها هزینه شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه افزود: از ۱۰۲ نقطه حادثه خیر جاده‌ای کرمانشاه تعدادی از این نقاط پرتصادف هستند که آشکارسازی و اصلاح آن‌ها ضروری است.

کرمی با تاکید بر اینکه اصلاح نقاط حادثه‌خیز تأثیر بسزایی در کاهش سوانح و حوادث جاده‌ای دارد، افزود: برای امسال اصلاح ۱۶ نقاط حادثه را تعریف کرده‌ایم که برای این کار حداقل به بیش از ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است .

نظر شما