رصد مشکلات تولید در مرکز عارضه یابی

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۰۰۵۰۷۰
رصد مشکلات تولید در مرکز عارضه یابی
استاندار سمنان: با راه اندازی مرکز رصد و عارضه یابی مشکلات واحد های تولیدی، مشکلات این واحد ها بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ آشناگر استاندار سمنان در جلسه کارگروه اقتصادی ، اشتغال و سرمایه گذاری استان سمنان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های استان گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا، راه اندازی مرکز رصد و عارضه یابی مشکلات واحد های تولیدی  برای بررسی مشکلات این واحد ها نقش موثری دارد.

اشناگر افزود :  مرکز عارضه یابی برای رصد مشکلات کارخانجات ایجاد می شود که بخشی از کارخانجاتی که با تمام ظرفیت کار نمی کنند و یا راکد هستند و یا قابلیت احیا ندارند را برای مشکلاتشان چاره اندیشی کنند .

استاندار سمنان با اشاره به مدیریت نقدینگی ها برای جهش تولید در این استان گفت: ساماندهی فعالیت های نوآورانه و کسب و کار های نوپا  و مشارکت پارک علم و فناوری در راه اندازی کارخانه های نوآری  در مدیریت و توسعه اقتصادی استان سمنان موثر است. 

آشناگر با اشاره به تصمیمات ملی برای تقویت بازار سرمایه گفت: تبلیغات مناسب  برای خرید صندوق های ETF که امروز آخرین مهلت خردید آن است  از دیگر مصوبات این جلسه بود.

استاندار سمنان هم چنین بر  آموزش و تبلیغات برای استفاده از نقدینگی مردم و هدایت در بازار سرمایه  برای توسعه اقتصادی استان سمنان تاکید کرد.

 

نظر شما