نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

با فتح خرمشهر قدرتمندان متکبر و مغرور جهان در حیرت فرو رفتند

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۱:۵۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۰۵۹۶۹
با فتح خرمشهر  قدرتمندان متکبر و مغرور جهان در حیرت فرو رفتند
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: آزادسازی خرمشهر تجلی ایثار و فداکاری ملت ایران و سند دلاوری و شجاعت در کارنامه دفاع مقدس است و این رخداد مهم چون برگ زرینی در تاریخ پرافتخار نظام اسلامی می‌درخشد.

به گزارش برنا از اراک ، آیت‌الله قربانعای دری نجف‌آبادی در آیین گرامیداشت  سالروز آزادسازی خرمشهر در محل سپاه روح‌الله استان مرکزی، افزود: سوم خرداد یادآور  ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام خمینی (ره) است.

وی ادامه داد: با فتح خرمشهر همه قدرتمندان متکبر و مغرور جهان در حیرت فرو رفتند و بازخوانی و ترسیم روزآمد این رخداد سترگ برای نسل‌های حاضر انقلاب و آینده سازان واقعی این سرزمین ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: رزمندگان اسلام با تکیه بر سلاح تقوا و توکل بر خدا از نیمه های فروردین ۱۳۶۱ با طراحی برنامه‌های تهاجمی توانستند پس از ۵۷۶ روز مجاهدت، خرمشهر را آزاد کنند و این درحالی بود که دشمن با پشتیبانی قوی کشورهای استکباری می‌جنگید.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: رژیم بعثی با حمایت بیش از ۴۰ ابرقدرت جهان توانست در روزهای اول جنگ خرمشهر را به تصرف خود درآورد و سودای تصرف تمامی خاک استان خوزستان را داشت اما در سایه غیرت و ایثار و ولایتمداری رزمندگان اسلام این توطئه شوم ناکام ماند.

وی در خصوص روز قدس نیز گفت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری آزادی فلسطین و قدس شریف تنها با مجاهدت در راه خدا امکان‌پذیر است و ملت فلسطین باید به این نکته مهم توجه ویژه داشته باشند.

 

نظر شما