سرپرست سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک؛

یک کارتن خواب ؛ درختچه‌های میدان فرهنگ را به آتش کشید

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۷:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۷۴۳۸
یک کارتن خواب ؛ درختچه‌های میدان فرهنگ را به آتش کشید
سرپرست سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک بر ضرورت محافظت از درختان،درخنچه‌ها و گل‌های بوستان‌ها، میدان‌ها و بلوارها تاکید کرد و گفت: آتش سوزی درختچه‌های میدان شهدای فرهنگ این شهر در دست پیگیری است.

به گزارش برنا از اراک ،  احمد کربلایی‌حسنی افزود: هشت درختچه این میدان که از نوع «ژونی پروس» و از عمر بالایی برخوردار بودند سه روز گذشته بنا به دلایل نامعلومی توسط فردی در شب به آتش کشیده شد.

وی بیان کرد: فیلمی نیز در خصوص آتش‌سوزی این درختچه در میدان شهدای فرهنگ اراک در فضای مجازی منتشر شده است و بررسی‌های اولیه حکایت از آن دارد که یک کارتن خواب این درختچه‌ها را به آتش کشیده که دستگیری این فرد  از سوی مراجع مربوطه در دستور کار و پیگیری قرار دارد.

سرپرست سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری اراک ادامه داد: فضای سبز جزو سرمایه‌های ارزشمند جامعه است که علاوه بر منظر زیبا نقش موثری در بهبود کیفیت هوا دارد و همه نسبت به حفظ این سرمایه‌ها مسئولند.

کربلایی حسنی اظهار داشت: زحمات و تلاش‌های زیادی برای نگهداری از فضای سبز کشیده می‌شود و باید با افرادی که به هر دلیلی به فضای سبز که متعلق به آحاد مردم است، آسیب می‌رسانند، برخورد جدی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز