امروز رخ داد؛

چهار طرح قوه قضائیه در استان مرکزی بهره برداری شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۳:۵۴
کد خبر: ۱۰۱۸۱۵۳
چهار طرح قوه قضائیه در استان مرکزی بهره برداری شد
بهره برداری از چهار طرح قوه قضائیه همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس قوه قضائیه در استان مرکزی آغار شد.

به گزارش برنا از اراک ، ساختمان جدید زندان محلات یکی از این طرح‌ها بود که با متراژ هفت هزار و ۸۰۰ متر مربع عرصه و چهار هزار و ۳۰۰ متر مربع زیر بنا شامل بندهای عمومی، آسایشگاه سربازان، نمازخانه، کتابخانه، سردخانه، آشپزخانه، قرنطینه سلامت، سالن ملاقات و انبار ساختمان اداری با ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبارات دولتی و ۱۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل کمک های خیرین در ۹۶ آغاز شده بود.

بند جدید زندان دلیجان به مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع در ۲ طبقه شامل بندهای عمومی، آسایشگاه سربازان، نمازخانه، کتابخانه، سردخانه، موتورخانه، قرنطینه سلامت، سالن ملاقات حضوری و کابین خصوصی با برآورد هزینه ۴۰ میلیارد ریال، هزینه کردپنج میلیارد ریال و صرفه جویی منابع دولتی با استفاده از منابع و کمک خیرین به مبلغ ۳۵ میلیارد ریال در سال ۹۷ آغاز و ابتدای سال‌جاری پایان یافت.

تکمیل سوله چندمنظوره زندان شهرستان خمین به مساحت ۶۰۰ مترمربع با کاربری فرهنگی ورزشی و حرفه آموزی با ۲ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع و کمک‌های خیرین در  سال گذشته آغاز و ابتدای سال‌جاری پایان یافت.

ساختمان جدید اداره کل پزشکی قانونی استان مرکزی ۲۵ دی ماه سال گذشته چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع و متراژ اعیانی سه هزار و ۲۰۰ متر مربع شامل ۳۸ اتاق از جمله سالن همایش، سالن کنفرانس با هزینه کرد اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز